XTB zapowiada na wrzesień-październik 2023 roku wprowadzenie nowego produktu o charakterze inwestyjno-oszczędnościowym - poinformował prezes XTB Omar Arnaout.


"Chcemy poszerzać ofertę produktową, żeby docierać do jak najszerszego grona klientów. Dla nas nowe produkty są istotne, żebyśmy mogli przełamać barierę 40-55 tys. nowych rachunków. Tylko nowe produkty wraz z silnymi działaniami marketingowymi mogą nam na to pozwolić" - powiedział Omar Arnaout podczas czwartkowej telekonferencji z analitykami.
Dodał, że nowy większy produkt powinien być gotowy we wrześniu, październiku.
"Historycznie zawsze byliśmy kojarzeni z instrumentami CFD, na pewno nie jest to rynek niszowy jak wtedy, gdy XTB zaczynało swoją działalność, ale na pewno nie interesują się nim tak duże liczby potencjalnych klientów, jak choćby akcjami. Akcje otworzyły nam drzwi do innego odbiorcy, który chce chronić swoje pieniądze przed inflacją, ale nie ma czasu zajmować się aktywnym zarządzaniem" - powiedział.
"Będzie to produkt mniej inwestycyjny, bardziej w kierunku oszczędnościowym. Na pewno będzie to produkt dużo bardziej pasywny w stosunku do produktów, które są w tej chwili przez nas oferowane" - dodał.
pr/ asa/





















































