Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, Bank odstąpił od konieczności dostarczania dokumentów potwierdzających nadanie numeru REGON i numeru NIP w sytuacji, gdy istnieje możliwość wyszukania tych danych w serwisach internetowych właściwych rejestrów. Ułatwienia dotyczą zarówno Klientów prowadzących działalność gospodarczą, jak i nowo zakładanych firm.

Uproszczenie procesu zakładania rachunków bankowych to kolejny krok Banku BPH w kierunku usprawnienia obsługi Klientów biznesowych. Wprowadzone modyfikacje znacznie skrócą czas procesu zakładania rachunków bankowych. Uproszczenie dotyczy sytuacji standardowych, zaś w szczególnych przypadkach (na przykład jeśli Klient prowadzi działalność koncesjonowaną) Bank może poprosić o dodatkowe dokumenty.
Oferta Banku BPH dla osób prowadzących działalność gospodarczą
Bank BPH, osobom prowadzącym działalność gospodarczą, oferuje wygodne usługi do zarządzania finansami firmy. Jest to m.in. rachunek Biznes Symetria Pro z możliwością uzyskania dostępu do nowoczesnej platformy internetowej BusinessNet oraz dodatkowych aplikacji DealingNet i BankConnect, a także produktów bankowości transakcyjnej TransCash i TransCollect. Klienci mogą też korzystać z szerokiego wachlarza kart płatniczych (zarówno obciążeniowych, jak i debetowych), które zapewniają małym i średnim firmom wygodne i bezpieczne dokonywanie płatności oraz wypłaty gotówki w Polsce i na świecie. Bank BPH oferuje także bezpieczne finansowanie działalności - kredyt w rachunku zapewni przedsiębiorcy stały dostęp do środków finansowych pozwalających pokrywać bieżące wydatki firmowe.
/ Bank BPH
Źródło:Informacja prasowa