Grupa VRG miała w marcu 2019 roku 73,2 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rok do roku o 27,5 proc. - podała grupa w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w okresie styczeń-marzec wyniosły 214,3 mln zł i były wyższe o 33,5 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie 2018 roku.
W marcu przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły 45,2 mln zł (w tym marka Bytom 12,3 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2018 roku o 37,1 proc. Przychody w okresie styczeń-marzec w tym segmencie wyniosły 132,5 mln zł (w tym Bytom 38,9 mln zł) i były wyższe o 45,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły w marcu 24,0 mln zł i były wyższe rdr o 16,9 proc. W okresie styczeń-marzec 2019 roku przychody w tym segmencie wyniosły 72,3 mln zł i były wyższe o 22,3 proc. niż rok wcześniej.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu 2019 roku przez grupę wyniosła 51,3 proc. i była wyższa od marży osiągniętej w marcu 2018 roku o 1,3 p.p. W okresie styczeń-marzec 2019 skonsolidowana marża ze sprzedaży wyniosła 49,3 proc. i była wyższa o 0,9 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec marca 2019 roku wyniosła 52,4 tys. m kw, w tym marki Bytom 15,8 tys. m kw. (PAP Biznes)
doa/ ana/