Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosły we wrześniu rdr o około 13,5 proc. i wyniosła 188 mln zł. - poinformowała Emperia w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec-wrzesień wyniosły 570 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 17,1 proc.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-wrzesień wyniosły 1.710 mln zł, czyli wzrosły 21,8 proc. rdr.
Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki we wrześniu 2016 roku wyniósł około 3,8 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec-wrzesień 2016 roku wyniósł około 5,4 proc., a w okresie styczeń-wrzesień 2016 roku wyniósł około 6,8 proc.
We wrześniu 2016 roku otworzono 3 sklepy franczyzowe i powierzchnia handlowa sklepów franczyzowych powiększyła się o 1,3 tys. mkw.
Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec września 2016 roku wyniosła 358, natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec września 2016 roku wyniosła 170,6 tys. mkw. (PAP)
seb/