Klienci, korzystający z usługi Polecenie Zapłaty na telefon, nie muszą też zaprzątać sobie głowy terminem płatności faktury. O tym pamięta już RWE Polska oraz Citi Handlowy. Opłata za energię jest automatycznie pobierana z konta bankowego klienta w terminie płatności. Użytkownik ma pełną kontrolę nad procesem realizacji przelewu. Otrzymuje fakturę z około dwutygodniowym wyprzedzeniem. Dzięki temu, jeśli ma zastrzeżenia co do płatności, ma czas na złożenie reklamacji i odwołanie dokonania płatności. W celu uruchomienia nowej usługi Polecenie Zapłaty wystarczy skontaktować się z doradcą CitiPhone.
Do aktywacji usługi wystarczą podstawowe dane indentyfikacyjne, wymagane przez bank oraz dane z faktury RWE tj. NIP, adres pod który dostarczana jest energia (o ile jest on inny niż adres zamieszkania) oraz numer konta umowy. Aktywacja Polecenia Zapłaty zajmuje zaledwie 2 dni robocze.
Więcej informacji o usłudze „Polecenie Zapłaty” można znaleźć pod adresami: www.citihandlowy.pl oraz www.rwe.pl
/ Citi Handlowy


























































