Media Regionalne to drugi co do wielkości koncern medialny w Polsce obecny na rynkach regionalnych i lokalnych, posiadający w swoim portfolio 9 dzienników, 2 płatne i 3 bezpłatne tygodniki oraz 50 serwisów internetowych, które w styczniu 2013 roku miały ponad 10 mln unikalnych użytkowników.
Media Regionalne są także właścicielem 5 drukarni, które zapewniają obsługę własnych tytułów oraz świadczą usługi podmiotom zewnętrznym.
„Zakup Mediów Regionalnych to najważniejsza inwestycja Polskapresse ostatnich lat – mówi Dorota Stanek, prezes zarządu Grupy Polskapresse – Media Regionalne stanowią optymalne i naturalne uzupełnienie naszej oferty prasowej, internetowej i poligraficznej. Grupa Polskapresse będzie dążyła do umocnienia pozycji rynkowej wszystkich kupowanych aktywów”.
Transakcja uzależniona jest od zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
hh/Polskapresse