REKLAMA
ZOOM NA SPÓŁKI

Oglądalność TVN w maju spadła rok do roku do 10,7 proc.

2015-06-02 16:57
publikacja
2015-06-02 16:57

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w maju do 10,7 proc. z 12,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w maju spadł z kolei do 12 proc. z 12,2 proc., udział TVP1 wzrósł do 12,7 proc. z 11,3 proc., a TVP2 spadł do 9,1 proc. z 9,5 proc. Poniżej tabela:

                                maj 14  maj 15
TVN                              12,3%   10,7%
TVN 7                             3,5%    3,2%
TVN24                             3,0%    3,3%
TVN Meteo Active                  0,1%    0,1%
TVN Style                         0,7%    0,6%
TVN Turbo                         0,5%    0,5%
TTV                               1,2%    1,4%
TVN24 Biznes i Świat              0,3%    0,3%
TVN Fabuła                                0,1%

TVP1 11,3% 12,7% TVP2 9,5% 9,1% Polsat 12,2% 12,0% TV4 2,6% 3,1% TVP Info 2,7% 3,7%

Grupa TVN 21,7% 20,2% Grupa TVP 29,5% 32,1% Grupa Polsat* 18,4% 17,9% Grupa Polsat** 21,9% 22,1%

* dane z wyłączeniem TV4 i TV6 ** dane z TV4 i TV6 W maju 2015 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 12,4 proc. z 13,9 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 13,6 proc. z 13,8 proc., TVP1 zwiekszył się do 9,2 proc. z 8 proc., a udział TVP2 zmniejszył się do 8 proc. z 8,1 proc. Poniżej tabela:

                                maj 14  maj 15
TVN                              13,9%   12,4%
TVN 7                             3,1%    3,5%
TVN24                             2,5%    2,9%
TVN Meteo Active                  0,1%    0,1%
TVN Style                         1,0%    0,9%
TVN Turbo                         0,8%    0,8%
TTV                               1,3%    1,6%
TVN24 Biznes i Świat              0,3%    0,3%
TVN Fabuła                                0,1%

TVP1 8,0% 9,2% TVP2 8,1% 8,0% Polsat 13,8% 13,6% TV4 2,9% 3,5% TVP Info 1,0% 1,7%

Grupa TVN 22,9% 22,5% Grupa TVP 22,4% 24,9% Grupa Polsat* 20,4% 19,6% Grupa Polsat** 24,3% 24,4% * dane z wyłączeniem TV4 i TV6 ** dane z TV4 i TV6 W grupie 16-49 miasta w maju udział TVN spadł do 13,8 proc., wobec 15,6 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział zwiększył się do 12,1 proc. z 11,7 proc., a na trzecim TVP1 z udziałem 8,9 proc. wobec 7,7 proc. rok wcześniej. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,1 proc. wobec 6,8 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:

                                maj 14  maj 15
TVN                              15,6%   13,8%
TVN 7                             2,5%    3,4%
TVN24                             4,0%    4,4%
TVN Meteo Active                  0,1%    0,1%
TVN Style                         1,1%    0,9%
TVN Turbo                         1,0%    0,9%
TTV                               1,3%    1,4%
TVN24 Biznes i Świat              0,5%    0,5%
TVN Fabuła                                0,1%

TVP1 7,7% 8,9% TVP2 6,8% 7,1% Polsat 11,7% 12,1% TV4 2,4% 2,7% TVP Info 0,8% 1,4%

Grupa TVN 26,2% 25,4% Grupa TVP 20,5% 22,8% Grupa Polsat* 17,5% 17,8% Grupa Polsat** 20,6% 21,5% * dane z wyłączeniem TV4 i TV6 ** dane z TV4 i TV6 (PAP)

gsu/ jtt/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (2)

dodaj komentarz
~miro
tvn traci, wyborcza traci, czyż by polacy oprzytomnieli i olali żydowsko ubeckie medium?
~czytelnik
Spadek oglądalności TVN przejawia się także spadkiem poparcia Platformy Obywatelskiej.

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki