REKLAMA

K2 Internet rezygnuje ze sprzedaży udziałów spółek segmentu agencyjnego i mediowego

2018-08-20 17:20
publikacja
2018-08-20 17:20

Po przeanalizowaniu możliwości rynkowych, zarząd K2 Internet podjął decyzję o kontynuowaniu rozwoju organicznego grupy - poinformowała spółka w komunikacie. Otrzymane w procesach przeglądu oferty na zbycie udziałów spółek segmentu agencyjnego i mediowego oraz spółki zależnej Oktawave zarząd ocenił jako "niesatysfakcjonujące".

W grudniu 2016 roku K2 Internet poinformował, że rozmawia z trzema potencjalnymi inwestorami strategicznymi w ramach segmentu agencyjnego i mediowego. Zarząd podjął wówczas także działania w zakresie przeglądu opcji strategicznych dotyczących pozostałych segmentów grupy.

W maju 2017 roku K2 Internet otrzymał od inwestora branżowego propozycję kupna części aktywów spółki, stanowiących segment agencyjny i mediowy.

"Otrzymane w procesach przeglądu oferty na zbycie udziałów spółek segmentu agencyjnego i mediowego oraz spółki zależnej Oktawave Sp. z o.o. zarząd emitenta ocenił jako niesatysfakcjonujące" - podała spółka w komunikacie.

Zarząd grupy podjął decyzję o kontynuowaniu rozwoju organicznego.

W zakresie segmentu agencyjnego portfolio zostało podzielone na trzy obszary – rozwijanie marek, tworzenie cyfrowych produktów oraz transformowanie biznesu.

W ramach segmentu mediowego spółka pracuje aktualnie nad długoterminowym pozycjonowaniem i skupia się na marketingu "precyzyjnym". Jak podano, trzy główne obszary rozwoju to: zaawansowane usługi mediowe (automatyczna sprzedaż reklam w internecie, performance oraz search marketing), rozwój własnej platformy zarządzania danymi oraz doradztwo w zakresie zarządzania danymi klientów, a także consulting.

Jak podano, działająca w ramach grupy firma Oktawave, będąca dostawcą chmury obliczeniowej, skupi się na uruchomieniu drugiego centrum danych.

Spółka Fabrity, zgodnie z komunikatem, ma kontynuować rozwój organiczny w usługach produkcji oprogramowania na zamówienie oraz analityki, projektowania i wdrażania systemów wspierających procesy biznesowe.

Grupa K2 podała, że wzrost sprzedaży zagranicznej będzie kluczowym elementem poprawy jej rentowności. (PAP Biznes)

sar/ asa/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki