K2 Internet rezygnuje ze sprzedaży udziałów spółek segmentu agencyjnego i mediowego

Po przeanalizowaniu możliwości rynkowych, zarząd K2 Internet podjął decyzję o kontynuowaniu rozwoju organicznego grupy - poinformowała spółka w komunikacie. Otrzymane w procesach przeglądu oferty na zbycie udziałów spółek segmentu agencyjnego i mediowego oraz spółki zależnej Oktawave zarząd ocenił jako "niesatysfakcjonujące".

W grudniu 2016 roku K2 Internet poinformował, że rozmawia z trzema potencjalnymi inwestorami strategicznymi w ramach segmentu agencyjnego i mediowego. Zarząd podjął wówczas także działania w zakresie przeglądu opcji strategicznych dotyczących pozostałych segmentów grupy.

W maju 2017 roku K2 Internet otrzymał od inwestora branżowego propozycję kupna części aktywów spółki, stanowiących segment agencyjny i mediowy.

"Otrzymane w procesach przeglądu oferty na zbycie udziałów spółek segmentu agencyjnego i mediowego oraz spółki zależnej Oktawave Sp. z o.o. zarząd emitenta ocenił jako niesatysfakcjonujące" - podała spółka w komunikacie.

Zarząd grupy podjął decyzję o kontynuowaniu rozwoju organicznego.

W zakresie segmentu agencyjnego portfolio zostało podzielone na trzy obszary – rozwijanie marek, tworzenie cyfrowych produktów oraz transformowanie biznesu.

W ramach segmentu mediowego spółka pracuje aktualnie nad długoterminowym pozycjonowaniem i skupia się na marketingu "precyzyjnym". Jak podano, trzy główne obszary rozwoju to: zaawansowane usługi mediowe (automatyczna sprzedaż reklam w internecie, performance oraz search marketing), rozwój własnej platformy zarządzania danymi oraz doradztwo w zakresie zarządzania danymi klientów, a także consulting.

Jak podano, działająca w ramach grupy firma Oktawave, będąca dostawcą chmury obliczeniowej, skupi się na uruchomieniu drugiego centrum danych.

Spółka Fabrity, zgodnie z komunikatem, ma kontynuować rozwój organiczny w usługach produkcji oprogramowania na zamówienie oraz analityki, projektowania i wdrażania systemów wspierających procesy biznesowe.

Grupa K2 podała, że wzrost sprzedaży zagranicznej będzie kluczowym elementem poprawy jej rentowności. (PAP Biznes)

sar/ asa/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
K2INTERNT -0,76% 6,55
2020-03-31 09:00:00
WIG 1,40% 41 399,25
2020-03-31 13:02:00
WIG20 1,63% 1 501,80
2020-03-31 13:17:45
WIG30 1,48% 1 724,96
2020-03-31 13:17:00
MWIG40 0,21% 2 838,71
2020-03-31 13:02:45
DAX 0,10% 9 825,95
2020-03-31 13:10:00
NASDAQ 3,62% 7 774,15
2020-03-30 22:03:00
SP500 3,35% 2 626,65
2020-03-30 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.