K2 Internet rezygnuje ze sprzedaży udziałów spółek segmentu agencyjnego i mediowego

Po przeanalizowaniu możliwości rynkowych, zarząd K2 Internet podjął decyzję o kontynuowaniu rozwoju organicznego grupy - poinformowała spółka w komunikacie. Otrzymane w procesach przeglądu oferty na zbycie udziałów spółek segmentu agencyjnego i mediowego oraz spółki zależnej Oktawave zarząd ocenił jako "niesatysfakcjonujące".

W grudniu 2016 roku K2 Internet poinformował, że rozmawia z trzema potencjalnymi inwestorami strategicznymi w ramach segmentu agencyjnego i mediowego. Zarząd podjął wówczas także działania w zakresie przeglądu opcji strategicznych dotyczących pozostałych segmentów grupy.

W maju 2017 roku K2 Internet otrzymał od inwestora branżowego propozycję kupna części aktywów spółki, stanowiących segment agencyjny i mediowy.

"Otrzymane w procesach przeglądu oferty na zbycie udziałów spółek segmentu agencyjnego i mediowego oraz spółki zależnej Oktawave Sp. z o.o. zarząd emitenta ocenił jako niesatysfakcjonujące" - podała spółka w komunikacie.

Zarząd grupy podjął decyzję o kontynuowaniu rozwoju organicznego.

W zakresie segmentu agencyjnego portfolio zostało podzielone na trzy obszary – rozwijanie marek, tworzenie cyfrowych produktów oraz transformowanie biznesu.

W ramach segmentu mediowego spółka pracuje aktualnie nad długoterminowym pozycjonowaniem i skupia się na marketingu "precyzyjnym". Jak podano, trzy główne obszary rozwoju to: zaawansowane usługi mediowe (automatyczna sprzedaż reklam w internecie, performance oraz search marketing), rozwój własnej platformy zarządzania danymi oraz doradztwo w zakresie zarządzania danymi klientów, a także consulting.

Jak podano, działająca w ramach grupy firma Oktawave, będąca dostawcą chmury obliczeniowej, skupi się na uruchomieniu drugiego centrum danych.

Spółka Fabrity, zgodnie z komunikatem, ma kontynuować rozwój organiczny w usługach produkcji oprogramowania na zamówienie oraz analityki, projektowania i wdrażania systemów wspierających procesy biznesowe.

Grupa K2 podała, że wzrost sprzedaży zagranicznej będzie kluczowym elementem poprawy jej rentowności. (PAP Biznes)

sar/ asa/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
K2INTERNT 0,56% 9,00
2019-12-06 10:31:31
WIG -0,61% 55 994,68
2019-12-06 17:15:02
WIG20 -0,91% 2 073,11
2019-12-06 17:15:00
WIG30 -0,49% 2 380,65
2019-12-06 17:15:00
MWIG40 0,32% 3 829,04
2019-12-06 17:15:01
DAX 0,86% 13 166,58
2019-12-06 17:37:00
NASDAQ 1,00% 8 656,53
2019-12-06 22:03:00
SP500 0,91% 3 145,91
2019-12-06 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.