Zarówno w tłusty czwartek, jak i w dniu go poprzedzającym, emitowane będą specjalne wersje spotu reklamowego. Spoty w dalszym ciągu oparte są na przekazie: "Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami", natomiast kończą się wygłoszoną przez Marka Kondrata puentą: „Czwartki dzielą się na tłuste i beznadziejne“.
Spoty te zamykają kampanię konta internetowego, która była prowadzona w telewizji i w internecie.
Media zaplanował dom mediowy PanMedia Western, autorem kreacji jest agencja reklamowa Brain.
/ING Bank Śląski
Więcej na ten temat przeczytają Państwo w artykułach:
» ING Życie kontynuuje współpracę z Multi Communications
» Początek nowego miesiąca w ofercie depozytowej banków
» Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy a obowiązki fundacji
» ING Życie kontynuuje współpracę z Multi Communications
» Początek nowego miesiąca w ofercie depozytowej banków
» Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy a obowiązki fundacji
Źródło:Informacja prasowa