Analitycy DM BOŚ w raporcie z 28 września obniżyli cenę docelową akcji Brand24 do 28,2 zł z 30,50 zł wcześniej.


W dniu wydania raportu kurs akcji Brand24 wyniósł 19,35 zł.
W ocenie analityków DM BOŚ, proces wprowadzenia podwyżek cen abonamentów (najpierw nowym, a następnie starym klientom spółki) i przebudowy cennika przez Brand24 okazał się sukcesem, przynosząc wyraźny wzrost miesięcznych powtarzalnych przychodów, przychodów na użytkownika (w tym na nowego użytkownika; Initial ARPU wyraźnie powyżej ARPU dla wszystkich klientów).
Poprawiło to też istotnie widoczność przychodów generowanych w kolejnych okresach i podniosło ich poziom oraz – co za tym idzie – materialnie obniżając ryzyko związane z bieżącą działalnością spółki.
"Niemniej jednak, z punktu widzenia oceny wartości fundamentalnej akcji spółki, powyższe pozytywy wydają się być z naddatkiem równoważone przez dalszy wzrost wymaganych stóp zwrotu z akcji oraz dalszy spadek poziomu wycen (mnożników) dla spółek z segmentu SaaS" - napisano w raporcie DM BOŚ.
Uruchomiony w roku ubiegłym nowy produkt Insights24 (uprzednio nazywany Custom Reports; charakteryzujący się kilkunastokrotnie wyższym niż w przypadku narzędzia Brand24 średnim przychodem na klienta) generuje obecnie (w skali roku) setki tysięcy złotych przychodu.
Depesza jest skrótem raportu DM BOŚ. Powstał on na zlecenie GPW w ramach Giełdowego Programu Wsparcia Pokrycia Analitycznego. Jego autorem jest Sobiesław Pająk. Pierwsze rozpowszechnienie miało miejsce 29 września.W załączniku pełna wersja raportu. (PAP Biznes)
pr/



























































