Awaria w BGŻ BNP Paribas. Nie działa bankowość internetowa

Klienci Banku BGŻ BNP Paribas mają dziś problem z zalogowaniem się na swoje rachunki osobiste w systemie Pl@net. Niedziałającą bankowość internetową zgłaszają także użytkownicy BGŻ Optima.

[Aktualizacja 11:27] Bank BGŻ BNP Paribas poinformował, że systemy bankowości internetowej  działają już bez utrudnień.

Awaria w BGŻ BNP Paribas. Nie działa bankowość internetowa
Awaria w BGŻ BNP Paribas. Nie działa bankowość internetowa (Materiały dla mediów)

Nie działa logowanie do BGŻ Optima i BGŻ BNP Paribas. Strona wyświetla „Wystąpił nieoczekiwany błąd." - napisał nam jeden z czytelników. Sprawdziliśmy tę informację u źródła i biuro prasowe banku potwierdziło chwilowe problemy z działaniem serwisów internetowych. Problem nie obejmuje jednak wszystkich klientów. - Z przyczyn technicznych cześć klientów może mieć trudności z logowaniem do systemów bankowości elektronicznej Banku BGŻ BNP Paribas (Pl@net i BiznesPl@net) oraz BGŻOptima - poinformowało redakcję Bankier.pl biuro prasowe banku.

(Bankier.pl)

Nie wiadomo jeszcze, kiedy usterka zostanie usunięta. Bank zapewnia, że problem będzie rozwiązany jak najszybciej.

MG

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
1 2 sel

Chyba tom nie z braku kasy?

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne