REKLAMA

WARTA nagradza bezpiecznych kierowców

2010-10-25 15:00
publikacja
2010-10-25 15:00

Trwa kampania reklamowa WARTY promująca zniżki na ubezpieczenia OC i AC dla bezkolizyjnych kierowców. Działania reklamowe komunikowane są w telewizji i Internecie.


Koncepcję kampanii internetowej oraz kreację przygotowała agencja OS3 multimedia.


Agencja OS3 multimedia stworzyła 4 linie kreatywne dla kreacji reklamowych kierujących do dedykowanych landingpage’ów. Kampania realizowana jest głównie w modelu sprzedażowym. Strategia komunikacyjna akcentuje wyjątkowe korzyści wynikające z ubezpieczenia OC i AC w WARCIE. Aby otrzymać 60% zniżki wystarczy umówić się na spotkanie z agentem WARTY poprzez pozostawienie numeru telefonu na landingpage’u, mieć ukończone 30 lat oraz w ciągu ostatnich 3 lat nie mieć stłuczki.


Kampania Internetowa obejmuje witryny Nasza-klasa.pl. Onet.pl. Wp.pl, O2.pl, komunikator Gadu Gadu oraz wersje mobilne portali Bankier.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Money.pl i Pb.pl.

Kampania rozpoczęła się na początku października i potrwa do połowy grudnia.



/ OS3 multimedia
Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki