Wiceprezes: Transakcja sprzedaży akcji Ten Square Games z lekką przewagą funduszy zagranicznych

W transakcji sprzedaży akcji Ten Square Games przez zarząd spółki wzięły udział zarówno fundusze polskie, jak i zagraniczne, z lekką przewagą tych drugich - poinformował PAP Biznes wiceprezes Arkadiusz Pernal. Spółka w pierwszym kwartale wróciła do wyższych wydatków marketingowych związanych z flagową grą "Fishing Clash".

"Sprzedaż pakietu miała na celu przede wszystkim zwiększenie płynności i free floatu na akcjach naszej spółki - mieliśmy sygnały z rynku, że jest to bardzo pożądane. Chcieliśmy też poszerzyć akcjonariat o nowe podmioty - na koniec dnia w transakcji wzięły udział zarówno fundusze polskie, jak i zagraniczne, z lekką przewagą tych drugich" - napisał Pernal w odpowiedzi na pytania PAP Biznes.

"Co do naszych dalszych planów - nic się tu nie zmienia. Mamy ogrom otwartych projektów i pomysłów na dalszy rozwój spółki, na lata do przodu. Nigdzie się nie ruszamy i pozostajemy zaangażowani na 100 proc." - dodał.

W środę wiceprezes Ten Square Games Arkadiusz Pernal oraz prezes Maciej Popowicz sprzedali w ramach przyspieszonej budowy księgi popytu 963,6 tys. akcji spółki, stanowiących 13,31 proc. kapitału zakładowego. Cena sprzedaży wyniosła 230 zł za papier. Po rozliczeniu transakcji Popowicz posiada akcje dające 30,39 proc. udziału w kapitale zakładowym spółki, a Pernal 14,54 proc. udziału.

Wiceprezes poinformował, że spółka nadal jest na ostatnim etapie certyfikacji gry "Fishing Clash" w Chinach.

"Wszystko przebiega zgodnie z planem. Z naszej strony wszelkie rządowe zalecenia co do produktu zostały wypełnione, czekamy na finalną, pozytywną decyzję. Co do terminu - wolę się nie wypowiadać, jako że to całkowicie poza naszym wpływem" - napisał wiceprezes.

Pernal podał, że po obniżeniu poziomu wydatków marketingowych w czwartym kwartale 2019 r., od stycznia spółka wróciła do wyższych nakładów.

"Podobnie jak rok temu, po spokojnym czwartym kwartale wracamy na normalne tory. Poziom wydatków w całym kwartale ciężko jest jednak przewidzieć, jako że kampanie są oceniane na bieżąco na podstawie osiąganych wyników i decyzje o ich dalszym rozwoju podejmujemy w locie" - napisał.

W październiku spółka wydała 6 mln zł na płatne pozyskiwanie graczy dla flagowego tytułu "Fishing Clash", podczas gdy w trzecim kwartale średnie miesięczne wydatki wynosiły ok. 7 mln zł.

Wiceprezes poinformował, że wszystkie nowe gry studia, testowane obecnie na wybranych rynkach sprostały, jak do tej pory, oczekiwaniom zarządu.

"Otrzymują świetne oceny w sklepie Google, budują bazę graczy i bardzo szybko się rozwijają. Cały czas się uczymy i dokładamy nowe klocki do układanki, jaką jest każda nowa gra. W każdą z nich wkładamy 100 proc., ale rezultat nie jest gwarantowany. Hard launche (premiery gier - PAP) zależne są od twardych danych - jeśli obserwowane przez nas KPI na to pozwolą, to przejdziemy do tej fazy życia gry" - napisał.

W październiku i listopadzie ubiegłego roku Ten Square Games uruchomiło tzw. soft launch trzech nowych gier na urządzeniach Android: "Flip This House", "SoliTales" oraz "Hunting Clash". Soft launch polega na udostępnieniu wstępnej wersji gry na wybranych rynkach. (PAP Biznes)

kuc/ osz/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
TSGAMES 1,91% 480,50
2020-06-05 17:03:58
WIG 2,57% 51 494,63
2020-06-05 17:15:00
WIG20 3,13% 1 842,47
2020-06-05 17:15:00
WIG30 2,93% 2 131,32
2020-06-05 17:15:01
MWIG40 1,45% 3 607,33
2020-06-05 17:15:01
DAX 3,36% 12 847,68
2020-06-05 17:37:00
NASDAQ 2,06% 9 814,08
2020-06-05 22:03:00
SP500 2,62% 3 193,93
2020-06-05 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.