REKLAMA

Sieć „abc na kołach” grupy Eurocash ma 100 aut-sklepów

2020-02-17 10:14
publikacja
2020-02-17 10:14

Rozwijana przez grupę Eurocash sieć agencyjna „abc na kołach”, prowadząca mobilną sprzedaż produktów FMCG w małych miejscowościach i wsiach w Polsce, ma obecnie 100 aut-sklepów wobec 33 w 2018 roku - podał Eurocash w komunikacie prasowym. Spółka chce dalej rozwijać sieć i zwiększać jej obszar działania.

fot. / / Hitachi Capital Polska

"Zaczynaliśmy (...) od 10 mobilnych sklepów i docieraliśmy do wsi i miejscowości w województwie lubelskim, mazowieckim, i podkarpackim. Później pojawiliśmy się stopniowo w województwie świętokrzyskim, łódzkim, małopolskim i śląskim. Aktualnie jesteśmy największą siecią handlu detalicznego na kołach w Polsce i znaczącym graczem w skali całej Europy. Zdecydowanie również chcemy rozwijać się dalej i zwiększać nasz obszar działania" – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Arnaldo Guerreiro, członek zarządu grupy Eurocash.

„abc na kołach” to sieć ogólnospożywczych sklepów mobilnych, które prowadzą sprzedaż ze specjalnie zaprojektowanych do tego celu samochodów, wyposażonych m.in. w lady chłodnicze i mroźnię.

Mobilne sklepy zaopatrują się w hurtowniach Eurocash Cash&Carry. Ponadto przedsiębiorcy mogą również korzystać z oferty dostawców regionalnych. W aucie „abc na kołach” dostępnych jest średnio ok. 500-600 produktów.

"Wartość średniego koszyka zakupowego w naszym przypadku jest wyższa niż w sklepach małoformatowych działających w mieście. Nasz sklep odwiedza klientów 2–3 razy w tygodniu. Oznacza to, że kupują rzadziej niż mieszkańcy miast, ale za to więcej" - powiedział Arnaldo Guerreiro.(PAP Biznes)

pel/ asa/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Inspirujące pomysły na urządzenie pomieszczeń dla firm

Inspirujące pomysły na urządzenie pomieszczeń dla firm

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki