Skonsolidowane przychody VRG w kwietniu 2022 roku wyniosły 108,5 mln zł, co oznacza wzrost o 206,1 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły około 352,3 mln zł i były wyższe rdr o około 69,7 proc.


Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w kwietniu 61,3 mln zł i były wyższe rdr o 243,1 proc. W okresie styczeń-kwiecień w tym segmencie przychody wyniosły około 176,6 mln zł i były wyższe o 70 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w kwietniu 47,2 mln zł i były wyższe rdr o 168,5 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 175,6 mln zł, czyli wzrosła o 69,5 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się w kwietniu na poziomie 15,9 mln zł, co oznacza spadek rdr o 15 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 59,8 mln zł i była niższa o 18 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w kwietniu 57,2 proc. i była wyższa rdr o 11,5 pp. Narastająco, marża wyniosła 52,8 proc. i była wyższa o 5,6 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec kwietnia wyniosła 52,4 tys. m kw. i była wyższa o 0,5 proc. niż rok wcześniej. (PAP Biznes)
seb/ asa/

























































