Oglądalność TVN w lutym 2015 roku spadła rdr do 10,8 proc.

2015-03-02 14:30
publikacja
2015-03-02 14:30

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w lutym 2015 roku do 10,8 proc. z 11,7 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w lutym wzrósł do 11,2 proc. z 10,8 proc., udział TVP1 spadł do 12,7 proc. z 15,1 proc., a TVP2 do 9,5 proc. z 11,6 proc. Poniżej tabela:

II '15 II '14 TVN 10,8% 11,7% TVN 7 3,3% 3,3% TVN24 2,8% 2,8% TVN Meteo 0,1% 0,1% TVN Style 0,6% 0,6% TVN Turbo 0,5% 0,4% TTV 1,4% 1,3% TVN24 Biznes i Świat 0,3% - TVP1 12,7% 15,1% TVP2 9,5% 11,6% Polsat 11,2% 10,8% TV4 3,1% 2,5% TVP Info 3,2% 2,9%

Grupa TVN 19,9% 20,1% Grupa TVP 32,0% 35,3% Grupa Polsat* 16,6% 15,9% Grupa Polsat** 20,9% 19,4%

* dane z wyłączeniem TV4 i TV6 ** dane z TV4 i TV6

W lutym 2015 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 12,2 proc. z 12,7 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 13,3 proc. z 12,3 proc., TVP1 zmniejszył udział do 8,6 proc. z 11,8 proc., a udział TVP2 obniżył się do 8,2 proc. z 9,9 proc. rok wcześniej. Poniżej tabela:

II '15 II '14 TVN 12,2% 12,7% TVN 7 3,2% 3,2% TVN24 2,2% 2,3% TVN Meteo 0,0% 0,0% TVN Style 0,9% 0,8% TVN Turbo 0,8% 0,6% TTV 1,6% 1,4% TVN24 Biznes i Świat 0,3% - TVP1 8,6% 11,8% TVP2 8,2% 9,9% Polsat 13,3% 12,3% TV4 3,4% 2,3% TVP Info 1,3% 1,2%

Grupa TVN 21,2% 21,1% Grupa TVP 23,9% 28,3% Grupa Polsat* 19,0% 17,6% Grupa Polsat** 23,9% 21,0%

* dane z wyłączeniem TV4 i TV6 ** dane z TV4 i TV6

W grupie 16-49 miasta w lutym udział TVN wzrósł do 14,1 proc., wobec 14 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział zwiększył się do 11,4 proc. z 10,8 proc., a na trzecim TVP1 z udziałem 8,6 proc. wobec 11,9 proc. rok wwcześniej. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,5 proc. wobec 9,0 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:

II '15 II '14 TVN 14,1% 14,0% TVN 7 3,0% 2,8% TVN24 3,3% 3,8% TVN Meteo 0,0% 0,0% TVN Style 1,0% 1,0% TVN Turbo 0,9% 0,5% TTV 1,5% 1,3% TVN24 Biznes i Świat 0,5% - TVP1 8,6% 11,9% TVP2 7,5% 9,0% Polsat 11,4% 10,8% TV4 2,4% 1,8% TVP Info 1,0% 1,0%

Grupa TVN 24,3% 23,4% Grupa TVP 22,6% 27,2% Grupa Polsat* 16,7% 15,4% Grupa Polsat** 20,3% 18,0%

* dane z wyłączeniem TV4 i TV6 ** dane z TV4 i TV6

(PAP)

kuc/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Tanie konto osobiste z kontem oszczędnościowym.

Tanie konto osobiste z kontem oszczędnościowym.

Advertisement

Komentarze (4)

dodaj komentarz
~gazda
Od dawna nie oglądam tego badziewia informacyjnego. Robię czasem od tego wyjątki by zachować higienę umysłu. Po takim jednostkowym (celowym) obejrzeniu np. TVN , doświadczam jaką paskudną socjotechnikę stosują by prać nasze mózgownice. Natychmiast wracam do mediów niezależnych ("autoryzowanych" tj. takich,Od dawna nie oglądam tego badziewia informacyjnego. Robię czasem od tego wyjątki by zachować higienę umysłu. Po takim jednostkowym (celowym) obejrzeniu np. TVN , doświadczam jaką paskudną socjotechnikę stosują by prać nasze mózgownice. Natychmiast wracam do mediów niezależnych ("autoryzowanych" tj. takich, które już istnieją od kilku lat i mają ustaloną renomę niezależności poprzez sprawdzone informacje, które podają poprzez np. ujawnianie ich wiarygodnego źródła - które sami możecie później sprawdzić.

Tak postępując od razu wymiarkujecie jaką przepierkę mózgu stosuje TVN itp. - zależne stacje od kapitału ich właścicieli (magnatów medialnych) i jedynie słusznej polityki propagandowej, a nie rzetelności i niezależności.

Nie korzystajcie z tzw. podkładanych "niezależnych" stron www , mediów tzw. "koni trojańskich", poznacie je po tym , że powstają na b. krótki okres i szybko upadają i znikają.
~muti
przecież to najbardziej niewiarygodna tv w Polsce więc nie ma czemu sie dziwic -niech dalej liżą du......komorowi kopacz i tuskowi a najlepiej niech redaktorem naczelnym zrobia oszołoma niesioła vel mirabelka to dopiero im oglądalnośc skoczy tak jak sprzedaz wyborczej
~ecik
Bo to jest PR - propaganda i reklamy.
~ola
Nachalna propaganda dobrobytu wciskana przez dyspozycyjnych redaktorów zniechęca do TVN-u nawet lemingów.

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki