REKLAMA
BANKIER.PL

Najwyższe standardy obsługi klienta w INVEST-BANKU

2010-01-26 11:20
publikacja
2010-01-26 11:20

INVEST-BANK S.A. uznając za priorytet najwyższe standardy obsługi swoich klientów wdrożył, jako pierwszy bank w Polsce, Zintegrowany System Zarządzania zgodny z normami ISO 9001, ISO 14001 oraz PN- N- 18001.


Oznacza to spełnienie przez INVEST-BANK S.A. wymagań zawartych w normach zarządzania: Jakością (ISO 9001:2008), Środowiskiem (ISO 14001:2004) oraz Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (PN-N-18001:2004).


Fakt ten został potwierdzony w uzyskanych 28 grudnia 2009 roku certyfikatach zgodności z wymienionymi wyżej normami w zakresie: Procesu Zarządzania Relacjami  z klientami, Usługi Podwyższonego Standardu Jakości jak też Procesu Zarządzania Skargami. Certyfikaty te zostały wydane przez  niezależny podmiot i są obiektywnym dowodem, że INVEST-BANK S.A. zabiega o doskonalenie jakości obsługi, buduje długotrwałe relacje z klientami, dba o środowisko oraz bezpieczeństwo i higienę pracy swoich Pracowników.

Równocześnie wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania stawia przed INVEST-BANK S.A. zadanie ciągłego doskonalenia i podejmowania działań wskazanych w Polityce Zintegrowanego Systemu Zarządzania, do których należą między innymi:

  • stałe podnoszenie jakości obsługi Klientów;
  • doskonalenie zarządzania relacjami z Klientami;
  • podnoszenie kwalifikacji Pracowników;
  • uświadamianie i angażowanie Pracowników do działań na rzecz jakości, środowiska oraz bezpieczeństwa pracy;
  • zapobieganie zanieczyszczeniom środowiska i spełnienie wymagań określonych w Księdze Zintegrowanego Systemu Zarządzania, w tym wymagań prawnych;
  • dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełnienie wymagań określonych w Księdze Zintegrowanego Systemu Zarządzania, w tym wymagań prawnych;
  • zapewnienie odpowiednich zasobów i środków do wdrażania Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania.

Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania ma na celu przede wszystkim pogłębienie dotychczasowego zaufania klientów wobec instytucji finansowej jaką jest INVEST-BANK S.A. a także zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa pracy pracowników banku.



/ INVEST-BANK S.A.
Źródło:
Tematy
Najlepsze konta dla spółek - ranking
Najlepsze konta dla spółek - ranking

Komentarze (1)

dodaj komentarz
~kogel
ja mam najwyzszy standard obslugi klienta w sieci, bo sam sobie robie dobrze, a na dodatek calkiem bezplatnie

Powiązane: Sektor bankowy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki