REKLAMA

LPP chce wydawać blisko 200 mln zł rocznie w obszarze B+R

2017-10-19 18:28
publikacja
2017-10-19 18:28

LPP zamierza do 2018 r. zatrudnić ponad tysiąc pracowników oraz wydawać blisko 200 mln zł rocznie w obszarze badań i rozwoju (B+R) - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

fot. / / LPP

Obecnie w obszarze B+R LPP zatrudnia 1,2 tys. osób i wydaje na ten cel ponad 160 mln zł rocznie. Działania prorozwojowe obejmują np. badania i rozwój produktu, czy rozwój form sprzedaży, głównie e-commerce.

"Chcemy, aby do końca 2018 r. nad różnymi projektami badawczo-rozwojowymi pracowało u nas 2 tys. osób" – powiedział, cytowany w komunikacie, prezes LPP Marek Piechocki.

LPP poinformowało, że w 2016 roku wartość eksportu LPP, napędzanego głównie przez markę Reserved, wyniosła 3 mld zł.

Spółka podała w komunikacie, że 65 proc. wartości produktu Reserved powstaje w Polsce. To wartość projektowania i przygotowania kolekcji, logistyki, marketingu, przygotowania i wdrożenia konceptów salonów, podatków i ceł. Pozostałe 35 proc. wartości produktu powstaje w zakładach produkujących na zlecenie LPP, zlokalizowanych obecnie w 15 krajach.

Grupa LPP planuje do końca 2020 roku wydać na rozwój sieci sprzedaży w Polsce i za granicą 1,5 mld zł. Spółka podała, że środki zostaną przeznaczone na utrzymanie i modernizacje istniejących sklepów oraz otwarcia nowych salonów.

LPP poinformowało w komunikacie prasowym, że przy działaniach inwestycyjnych związanych z utrzymaniem i rozwojem sieci sprzedaży współpracuje z blisko 300 podwykonawcami.

Obecnie sieć detaliczna LPP obejmuje 20 krajów. Na koniec drugiego kwartału grupa zarządzała siecią 1710 salonów.

(PAP Biznes)

pel/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Sprawdź ile możesz zyskać z Kontem Jakie Chcę

Sprawdź ile możesz zyskać z Kontem Jakie Chcę

Advertisement

Komentarze (4)

dodaj komentarz
pio5
Zdecydowanie ostatnie plany inwestycyjne spółki to dobre ruchy, zarówno inwestycje w e-commerce, b+r czy salon w Londynie.
karola81
Czyli planują zatrudnić ok 800 osób do B+R, kiedyś była informacja, że zatrudnią łącznie 1000 projektantów i specjalistów e-commerce - skuteczna walka z bezrobociem w Polsce
dekoter
Żeby bić się z najlepszymi trzeba sporo inwestować. Fajnie, że na rodzimym podwórku mamy kolejną firmę, która nie boi się konkurować z na tą chwilę jeszcze większymi rywalami z zachodu.
switmozenadejdzie
To się nazywa inwestycja w firmę :), idąc tym tropem powinni zajść daleko.

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki