Wśród celów grupy CCC na 2020 rok są m.in. wzrost rentowności i ograniczenie poziomu zadłużenia - podała spółka w raporcie.
Celem jest również dalsza poprawa rotacji kapitału obrotowego i ograniczenie poziomu nakładów inwestycyjnych.
Jak podało CCC, w tym roku planowane jest m. in. uruchomienie: platformy internetowej CCC. EU w Rumunii, Austrii, na Węgrzech, a także obecności w kanale online w Rosji, aplikacji mobilnej CCC w Czechach, Rumunii, Austrii i na Słowacji oraz Węgrzech, platformy eobuwie. pl oraz aplikacji mobilnej eobuwie. pl w Chorwacji, pierwszego sklepu hybrydowego eobuwie. pl w Czechach, aplikacji mobilnej DeeZee, platformy Modivo na kolejnych rynkach, w tym: Chorwacja, Ukraina, Szwajcaria.
Grupa planuje także dalsze skalowanie i popularyzowanie rozwiązania skanowania stóp esize. me.
"W zakresie sklepów stacjonarnych grupa przewiduje otwarcie netto do ok. 60 tys. m kw. oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych do już funkcjonujących sklepów tj. tablety do zamówień online, czy kasy samoobsługowe" - napisano.
Grupa planuje dalszy rozwój kluczowych marek własnych (przede wszystkim Lasocki, Gino Rossi, Jenny Fairy, DeeZee i Sprandi). Planowane jest dalsze poszerzanie asortymentu o nowe kategorie akcesoriów i kolekcje dostępne tylko w kanałach online.
CCC chce też dalej rozwijać uruchomioną w 2019 r. platformę internetową Modivo, oferującą odzież premium.(PAP Biznes)
pel/

























































