REKLAMA

Frisco poprawiło efektywność, jest gotowe sprzedawać więcej niż wiosną

2020-11-04 11:28
publikacja
2020-11-04 11:28
Frisco poprawiło efektywność, jest gotowe sprzedawać więcej niż wiosną
Frisco poprawiło efektywność, jest gotowe sprzedawać więcej niż wiosną
/ Materiały dla mediów

Supermarket internetowy Frisco, należący do grupy Eurocash, poprawił w ostatnich miesiącach efektywność i jest gotów sprzedawać o 30 proc. więcej niż wiosną przy tej samej infrastrukturze - poinformował Pedro Martinho, członek zarządu Eurocashu.

"Priorytetem było bezpieczeństwo dla pracowników i klientów. (...) Drugim krokiem było zwiększenie produktywności. Ten biznes działa na kosztach stałych, mamy ograniczony magazyn, maszyny. Musieliśmy zwiększyć produktywność i latem, gdy było spokojniej (...), przygotowywaliśmy się na drugą falę, bo mieliśmy świadomość, że jesienią pandemia wróci" - powiedział Martinho podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

"Dziś jesteśmy gotowi, by z tej samej infrastruktury sprzedawać więcej o 30 proc. niż wiosną" - dodał członek zarządu Eurocashu.

Poinformował, że w najbliższych dniach, tygodniach usługa będzie uruchomiona we Wrocławiu, pierwszym mieście poza Warszawą.

Jak powiedział Martinho, Eurocash chce wykorzystać doświadczenie zdobyte we Frisco w relacjach z franczyzobiorcami.

Frisco. pl działa w aglomeracji warszawskiej od ponad 14 lat. Jak niedawno podawano, w stolicy e-sklep dowozi zakupy do blisko 120 tys. gospodarstw domowych.

W czerwcu tego roku grupa Eurocash sfinalizowała transakcję nabycia 56 proc. akcji Frisco od funduszy MCI za 132,5 mln zł. Od 2014 roku Eurocash miał 44 proc. akcji Frisco. (PAP Biznes)

pel/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Nawet 360 zł z Kontem 360° w Banku Millennium

Nawet 360 zł z Kontem 360° w Banku Millennium

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki