Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła w listopadzie rdr o około 9,9 proc. i wyniosła 185 mln zł - poinformowała Emperia w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-listopad wyniosły 388 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 10,8 proc.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-listopad wyniosły 2.098 mln zł, czyli wzrosły o 19,6 proc. rdr.
Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w listopadzie 2016 roku wyniósł ok. 1,2 proc. rdr, w okresie październik-listopad ok. 2,5 proc., a styczeń-listopad ok. 5,9 proc.
W listopadzie 2016 r. otworzono 4 sklepy: 2 markety oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,4 tys. m kw.: 0,5 tys. m kw. w marketach oraz 0,9 tys. m kw. w sklepach franczyzowych.
Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec listopada 2016 r. wyniosła 365, natomiast łączna powierzchnia handlowa 173,1 tys. m kw. (PAP)
mj/ asa/