REKLAMA
ZAGŁOSUJ

KRRiT czeka na badawcze konkrety

2020-05-13 07:11
publikacja
2020-05-13 07:11
KRRiT czeka na badawcze konkrety
KRRiT czeka na badawcze konkrety
fot. Daniel Dmitriew / / FORUM

Rynek chce sam zająć się organizacją jednolitego badania popularności treści w telewizji, radiu i internecie - pisze środowy "Puls Biznesu". Jak dodaje, KRRiT nie jest przeciw, ale oczekuje szybkich postępów.

"Już wkrótce reklamodawcy mają wiedzieć więcej o tym, czego chcą słuchać, co lubią oglądać i czytać Polacy. Może do doprowadzić do zmian w podziale wielomiliardowego reklamowego tortu. W decydującą fazę wchodzą bowiem prace nad jednolitym standardem badań oglądalności i słuchalności, które w ramach projektu Telemetria Polska zainicjowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT)" - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Jak podaje "PB", badanie byłoby małą rewolucją, więc firmy z różnych segmentów rynku zaczęły mówić wspólnym głosem w dyskusji z państwowym regulatorem.

"W tym tygodniu oświadczenie wystosowali przedstawiciele Polskich Badań Internetu (PBI), organizacji MOC TV, Komitetu Badań Radiowych (KBR) oraz Koalicji Marketerzy ds. Lepszych Badań, reprezentujący głównych wydawców internetowych, telewizyjnych, radiowych, a także największych reklamodawców" - napisano.

Według "PB" chcą oni, by KRRiT była odpowiedzialna za technologię oraz tzw. badanie założycielskie, czyli wstępne badanie dużej próbki gospodarstw domowych, które posłuży do ustalenia struktury ostatecznego panelu badawczego. "Regularnymi badaniami chce jednak zająć się sam rynek. Co na to KRRiT? Okazuje się, że już wcześniej rada miała podobną koncepcję" - czytamy.

aop/ krap/

Źródło:PAP
Tematy
Pożyczka gotówkowa w PKO Banku Polskim RRSO 7,45%

Pożyczka gotówkowa w PKO Banku Polskim RRSO 7,45%

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Dziennikarze i media

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki