Inteliwise wdroży AI-Chatbot w kanadyjskiej firmie ubezpieczeniowej

Inteliwise ma umowę z jednym z wiodących kanadyjskich towarzystw ubezpieczeniowych na wdrożenie i integrację usługi AI-Chatbot (wirtualnego doradcy) na infrastrukturze klienta (tzw. on-premise), podała spółka.

(YAY Foto)

"Jest to kolejny klient z globalnego rynku usług ubezpieczeniowych, który wykorzysta możliwości inteligentnej automatyzacji w ramach tzw. 'insuretech' - technologii emitenta opartej o algorytmy sztucznej inteligencji (AI) dla obsługi klienta" - czytamy w komunikacie.

Przedmiotem umowy jest analiza przedwdrożeniowa, świadczenie usług w modelu miesięcznego abonamentu oraz świadczenie wsparcia technicznego dla wdrożonego rozwiązania AI, podano także.

"Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Wynagrodzenie za wykonanie umowy oraz za pierwszy rok korzystania z rozwiązania przekracza 15% kapitałów własnych emitenta z ostatniego raportu rocznego (raport jednostkowy za 2016 rok)" - czytamy dalej.

Wdrożenie rozwiązania planowane jest do II kwartału 2018, wskazano także.

Grupa Inteliwise to dostawca rozwiązań IT automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta. Spółka jest notowana na NewConnect.

Źródło:
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
INTELIWIS 0,00% 1,52
2019-11-13 09:30:12
WIG -0,64% 58 764,68
2019-11-13 16:12:00
WIG20 -0,66% 2 233,86
2019-11-13 16:27:45
WIG30 -0,74% 2 530,18
2019-11-13 16:27:00
MWIG40 -0,81% 3 749,73
2019-11-13 16:12:45
DAX -0,44% 13 225,55
2019-11-13 16:27:00
NASDAQ -0,12% 8 476,03
2019-11-13 16:27:00
SP500 -0,12% 3 088,04
2019-11-13 16:27:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.