Inteliwise wdroży AI-Chatbot w kanadyjskiej firmie ubezpieczeniowej

Inteliwise ma umowę z jednym z wiodących kanadyjskich towarzystw ubezpieczeniowych na wdrożenie i integrację usługi AI-Chatbot (wirtualnego doradcy) na infrastrukturze klienta (tzw. on-premise), podała spółka.

(YAY Foto)

"Jest to kolejny klient z globalnego rynku usług ubezpieczeniowych, który wykorzysta możliwości inteligentnej automatyzacji w ramach tzw. 'insuretech' - technologii emitenta opartej o algorytmy sztucznej inteligencji (AI) dla obsługi klienta" - czytamy w komunikacie.

Przedmiotem umowy jest analiza przedwdrożeniowa, świadczenie usług w modelu miesięcznego abonamentu oraz świadczenie wsparcia technicznego dla wdrożonego rozwiązania AI, podano także.

"Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Wynagrodzenie za wykonanie umowy oraz za pierwszy rok korzystania z rozwiązania przekracza 15% kapitałów własnych emitenta z ostatniego raportu rocznego (raport jednostkowy za 2016 rok)" - czytamy dalej.

Wdrożenie rozwiązania planowane jest do II kwartału 2018, wskazano także.

Grupa Inteliwise to dostawca rozwiązań IT automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta. Spółka jest notowana na NewConnect.

Źródło:
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
INTELIWIS -2,74% 1,42
2020-02-19 16:45:25
WIG 0,11% 57 957,76
2020-02-19 17:15:01
WIG20 0,08% 2 115,18
2020-02-19 17:15:00
WIG30 0,13% 2 440,92
2020-02-19 17:15:00
MWIG40 0,25% 4 060,59
2020-02-19 17:15:01
DAX 0,79% 13 789,00
2020-02-19 17:35:00
NASDAQ 0,94% 9 824,57
2020-02-19 18:43:00
SP500 0,62% 3 391,10
2020-02-19 18:43:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.