REKLAMA

Inpost byłby zainteresowany brytyjską spółką Yodel, gdyby była na sprzedaż

2025-03-28 09:14
publikacja
2025-03-28 09:14

Inpost byłby zainteresowany brytyjskim dostawcą usług paczkowych Yodel, gdyby firma była wystawiona na sprzedaż - poinformował prezes Inpostu Rafał Brzoska podczas piątkowej konferencji dla dziennikarzy.

Inpost byłby zainteresowany brytyjską spółką Yodel, gdyby była na sprzedaż
Inpost byłby zainteresowany brytyjską spółką Yodel, gdyby była na sprzedaż
fot. Fotokon / / Shutterstock

„Współpracujemy z Yodel, traktując to jako element naszej dywersyfikacji w zakresie dostaw door-to-door. Będziemy patrzeć na każdy możliwy ruch oportunistyczny w Europie. Jeśli więc proces sprzedaży Yodel będzie się materializował, to będziemy się przyglądać” - powiedział Rafał Brzoska. 

Pierwszy kwartał 2025 roku w segmencie e-commerce będzie słabszy niż rok temu, ale prezes Inpostu Rafał Brzoska zapowiada, że Inpost radzi sobie lepiej niż konkurenci.

„Widać z badań, że pierwszy kwartał w e-commerce będzie słabszy niż rok temu. My czujemy się z tym komfortowo, radzimy sobie lepiej niż rynek” - powiedział Rafał Brzoska.

W pierwszym kwartale 2025 roku w Polsce Inpost przewiduje około 10 proc. wzrostu wolumenu, wyraźnie przewyższając słabszy rynek e-commerce i osiągając wzrost rok do roku we wszystkich segmentach.

Na rynkach zagranicznych Inpost również zakłada wyższe dynamiki niż całego rynku e-commerce. Spółka oczekuje około 17 proc. wzrostu wolumenu InPostu rok do roku.

Inpost chce w 2025 roku uruchomić dostawy door-to-door we Francji, a w dalszej kolejności również w Hiszpanii - poinformował prezes Inpostu Rafał Brzoska.

„W tym roku planujemy we Francji uruchomienie dostaw to-door. To też się wydarzy na innych rynkach, Hiszpania pewnie będzie następnym rynkiem, na którym będziemy to robić” - powiedział Rafał Brzoska podczas piątkowej konferencji prasowej Inpostu.

Prezes poinformował, że priorytetem jest rozwój dostaw do bezpośredniego odbiorcy w sposób organiczny, ale Inpost nie wyklucza też akwizycji w tym obszarze.

„Dostawy door-to door robimy organicznie, ale patrzymy też na potencjalnie akwizycje, gdyby miały się na tych rynkach wydarzyć. Ale priorytetem jest rozwój organiczny” - powiedział. (PAP Biznes)

pr/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki