REKLAMA

Energa stawia w strategii na infrastrukturę i klienta

2016-11-15 18:37
publikacja
2016-11-15 18:37

Energa w strategii na lata 2016-2025 stawia na infrastrukturę i klienta - podała spółka w komunikacie.

"Aby umocnić pozycję grupy Energa jako innowacyjnej grupy energetycznej zorientowanej na klienta i uwzględniając stabilne fundamenty biznesu oparte o przewidywalne regulacje przyjęto w strategii dwa obszary rozwoju biznesu i kreowania wartości, tj. infrastruktura i klient, w ramach których zostały wyznaczone cele i programy strategiczne grupy Energa" - podała Energa w komunikacie.

Rozwój nowoczesnej infrastruktury energetycznej ma pozwolić na posiadanie stabilnej bazy przychodów, zależnych głównie od jakości dostarczanych usług, a nie od czynników typowo rynkowych.

"Infrastruktura będzie odpowiadać na przyszłe wymagania polskiego systemu elektroenergetycznego, a jej rozwój pozwoli równoważyć interesy wszystkich interesariuszy grupy Energa" - podała Energa.

Spółka wymienia w komunikacie rozbudowę inteligentnej i niezawodnej sieci dystrybucji energii elektrycznej dającej możliwości wprowadzenia magazynowania i lokalnego zarządzania energią, rozwój infrastruktury szerokopasmowego dostępu do internetu, wykorzystanie regulacji stabilizujących przychody w zakresie rynku mocy i taryf na ciepło, utrzymanie silnej pozycji w zakresie OZE dzięki realizacji projektu budowy elektrowni wodnej w ramach drugiego stopnia na Wiśle oraz innych projektów OZE.

Drugim celem strategicznym grupy jest model biznesowy zorientowany na klienta, umożliwiający efektywne zarządzanie wartością klientów w oparciu o spójną ofertę produktów i usług. Spółka chce przygotować ok. 100 nowych produktów, dedykowanych dla trzech segmentów klientów: indywidualnych, biznesowych oraz jednostek samorządowych i administracji publicznej.(PAP)

pel/ jtt/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki