Wynik EBITDAaL Play Communications wzrósł w II kwartale 2022 roku o 79 proc. do 1,01 mld zł - podała spółka w komunikacie prasowym.


Przychody Play zwiększyły się w tym okresie o 26 proc. do 2,3 mld zł.
Baza raportowanych klientów mobilnych (z wyłączeniem kart M2M) wzrosła w II kwartale 2022 roku o blisko 8 proc. do 16,52 mln i wobec 16,09 mln w ubiegłym kwartale br.
Liczba aktywnych klientów zwiększyła się o 5,6 proc. do 12,7 mln i 12,47 mln w pierwszym kwartale br.
Liczba klientów usług stacjonarnych i usług dla domu wzrosła do 1,92 mln wobec 198 tys. rok wcześniej i 293 tys. kwartał wcześniej. Od 1 kwietnia br. Play sfinalizował przejęcie UPC Polska.
W drugim kwartale 2022 roku liczba stacji bazowych operatora wzrosła do 10.031 z 9.866 kwartał wcześniej. Nakłady inwestycyjne sięgnęły w tym okresie 303 mln zł wobec 129 mln zł przed rokiem.
epo/ asa/