Awaria w Santander Banku - w poniedziałek nie działała bankowość mobilna

Klienci Santander Bank Polska nie mogli w poniedziałek przez kilka godzin korzystać z bankowości mobilnej oraz usługi BLIK. Problemy pojawiały się na etapie logowania lub już po zalogowaniu się do systemu. Awarię usunięto ok. godz. 17.

Tuż przed godziną 17 w poniedziałek bank poinformował, że zakończyła się niedostępność aplikacji Santander mobile oraz usługi BLIK.

O awarii m-bankowości poinformował sam bank w mediach społecznościowych. "Ważna informacja! Aplikacja Santander mobile oraz usługa BLIK są chwilowo niedostępne. Staramy się rozwiązać problem. Przepraszamy za utrudnienia. Zespół Santander Bank Polska" - czytamy w komunikacie na Twitterze.

(Bankier.pl)

Odpowiedni komunikat wyświetlany jest także na ekranie logowania w aplikacji mobilnej. W niektórych przypadkach możliwe jest przejście etapu uwierzytelnienia użytkownika, ale pozostałe funkcje narzędzia są niedostępne.

MK

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne