SFD, prowadzący handel suplementami i odżywkami, rozpoczął sprzedaż swoich produktów na Węgrzech poprzez własny e-commerce. Spółka planuje wejście na kolejne europejskie rynki - poinformował SFD w komunikacie prasowym.


Jest to trzeci, po Czechach i Słowacji, rynek zagraniczny, na którym spółka będzie prowadziła sprzedaż i marketing w formule wypracowanej na rynku polskim.
"Otwieranie nowych sklepów e-commerce Poza Polską wspiera wzrost udziału e-commerce w całości sprzedaży. Szacujemy, że w kolejnych latach w taki sposób rozpoczniemy sprzedaż w przynajmniej kilkunastu krajach w Europie. Pracujemy nad kolejnymi rynkami" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym Mateusz Pazdan, prezes spółki.
Sprzedaż produktów do klientów na Węgrzech odbywać się będzie bezpośrednio z magazynu w Opolu. (PAP Biznes)
seb/ mfm/




















































