Płać z Nordea za rachunek telefoniczny

Klienci banku Nordea mogą otrzymywać i regulować faktury elektroniczne za usługi telekomunikacyjne TPSA. To kolejny element oferty bankowości elektronicznej wdrożony przez Blue Media.
TP SA wprowadziła możliwość automatycznego opłacania rachunków telefonicznych TP SA z konta bankowego dla klientów korzystających z bankowości elektronicznej Nordea, - na podstawie faktury elektronicznej.

Realizacja operacji jest możliwa, po uprzednim złożeniu w TP SA pisemnego formularza „Akceptacji faktury w formie elektronicznej”. Formularz dostępny jest na stronie internetowej TP SA. Wypełniony formularz należy przesłać na adres TP SA ul. Bażantów 35 40-668 Katowice lub złożyć w dowolnym punkcie obsługi klienta TP SA. Faktury przychodzą na podany przez klienta adres mailowy w formie PDF z aktywnym linkiem do płatności online. Dodatkowo na indywidualnym koncie abonenta TP SA, które można założyć poprzez stronę internetową TP SA klient ma możliwość przeglądania wszystkich faktur, stanu rachunków oraz historii płatności.

- Przewaga faktury elektronicznej nad papierowym rachunkiem jest oczywista, brak papierów, brak opóźnień w dostarczaniu faktur. Faktura elektroniczna może zastąpić także stosowane dotychczas najczęściej polecenie zapłaty. Elektroniczna realizacja płatności eliminuje dodatkowo konieczność każdorazowego wpisywania danych, do formularza przelewu, formularz przelewu bowiem wypełniany jest automatycznie przez system na podstawie danych z faktury, a jego realizacja następuje za pośrednictwem bezpiecznego połączenia z bankiem – mówi Małgorzata Adamczyk, dyrektor Oddziału Internetowego Nordea Bank Polska.

Usługa jest bezpłatna, a co najważniejsze – bezpieczna. Faktury elektroniczne wyposażone są w kwalifikowany podpis cyfrowy, co jest nie tylko gwarancją pełnego bezpieczeństwa, ale też zgodności z wymogami prawa odnośnie faktur elektronicznych. Podpis elektroniczny służy tylko do wystawiania faktury przez TP SA, natomiast klient nie musi go używać, aby otrzymać fakturę i zrealizować płatność.

Nordea stale rozszerza funkcjonalność oferty bankowości elektronicznej korzystając z usług Blue Media. Jako pierwszy bank w Polsce umożliwiła korzystanie z podpisu elektronicznego wprowadzając go do sieci sprzedaży, udostępniła swoje usługi internetowe oraz system bankowości elektronicznej osobom z dysfunkcją wzroku. Klienci banku mogą też korzystać ze sklepu internetowego Nordea Market, w którym można kupić ponad 15.000 różnych produktów.

Nordea Bank Polska / www.prnews.pl
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne