PKO Leasing prognozuje 60 proc. wzrost sprzedaży na platformie Automarket.pl na koniec 2025 r. - podało PKO Leasing w komunikacie prasowym. Automarket.pl do 2027 r. ma pomóc w pozyskaniu ok. 200 tys. nowych klientów PKO Banku Polskiego i podnieść wartość finansowania o 2 mld zł rocznie.


Jak podała spółka, Automarket.pl łączy sprzedaż samochodów online z otwartą tablicą ogłoszeń motoryzacyjnych, a od grudnia przyjmuje również ogłoszenia od klientów indywidualnych, firm oraz, jak dotychczas, dealerów.
"Uruchomienie ekosystemu mobilności to milowy krok w rozwoju Automarket.pl i realizacja zarówno strategii „Numer 1 i kropka” Grupy PKO Banku Polskiego, jak również założeń strategii Grupy PKO Leasing. Dzięki otwartej tablicy ogłoszeniowej wyprzedzamy konkurencję pod względem funkcjonalności" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes PKO Leasing Tomasz Bogus.
Prezes podczas środowej konferencji prasowej poinformował, że ambicją Automarketu.pl jest wejście do TOP 3 motoryzacyjnych platform w Polsce oraz stanie się numerem 1 w finansowaniu online.
"Chcielibyśmy zmienić reguły gry na tym rynku i powalczyć o pozycję, która będzie wymierna i będziemy w stanie walczyć o ogłoszenia i o realizowane kontrakty w internecie z największymi" - powiedział prezes.
W komunikacie podano, że sprzedaż na platformie w III kwartale 2025 r. wzrosła o 72 proc. rdr, a według prognoz PKO Leasing na koniec roku dynamika ma wynieść +60 proc.
Automarket.pl to drugi z trzech ekosystemów zapowiedzianych w strategii Grupy PKO Banku Polskiego – pierwszym z nich był projekt z Allegro. (PAP Biznes)
mbi/ osz/























































