PKO Bank Polski udostępnił klientom biznesowym możliwość korzystania z płatności Blik w aplikacji mobilnej w trybie kart. Klienci firmowi zyskują tym samym dodatkowe opcje dotyczące płatności w sklepach.


Płatności Blik w trybie użytkownika karty zostały udostępnione klientom firmowym PKO Banku Polskiego 4 sierpnia br., o czym bank poinformował na swojej stronie internetowej kilka dni później. Funkcja jest dostępna w aplikacji mobilnej iPKO biznes dla kart kredytowych oraz kart obciążeniowych. W aplikacji można obsłużyć karty z oferty dla klientów firmowych, przedsiębiorstw oraz korporacji.
Posiadacze wskazanych kart mogą od teraz dokonywać płatności kodem Blik w sklepach internetowych (w aplikacjach czy na witrynach danych sklepów) oraz w sklepach stacjonarnych. W przypadku źródła płatności, którym jest karta kredytowa bądź karta obciążeniowa, klient nie może wypłacać gotówki za pomocą Blika, wykonywać przelewów na numer telefonu oraz generować czeków Blik.
Zobacz także
Płatności Blik w trybie kart wliczają się do dziennego limitu transakcji internetowych danej karty. Maksymalny limit pojedynczej płatności Blik wynosi 20 000 zł.
To nie jedyna nowość, którą wprowadził PKO Bank Polski w ostatnim czasie, a która dotyczy właśnie Blika. W lipcu bank udostępnił klientom płatności powtarzalne wykonywane za pomocą Blika. W planach banku jest również wprowadzenie usługi Blik Płacę Później.
Oprac. MDe




























































