Od rękawicy do demakijażu do globalnej marki kosmetycznej

2023-05-31 12:30
publikacja
2023-05-31 12:30

Wszystko zaczęło się ponad dekadę temu od rękawicy do zmywania makijażu wodą wymyślonej przez dwie absolwentki marketingu. Dziś portfolio marki GLOV to kilkanaście innowacyjnych produktów sprzedawanych w ponad 70 krajach.

Od rękawicy do demakijażu do globalnej marki kosmetycznej
Od rękawicy do demakijażu do globalnej marki kosmetycznej
/ Materiały prasowe

O drodze do sukcesu polskiej firmy i najnowszych planach rozmawiamy z Ewą Dudzic, współzałożycielką Phenicoptere, właściciela marki GLOV. Zapraszamy do słuchania.

Maria Grykin

fot. Materiał Partnera / 

Źródło:
Tematy
Najlepsze konta firmowe dla nowoczesnego biznesu

Najlepsze konta firmowe dla nowoczesnego biznesu

Powiązane: Dotacje unijne

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki