REKLAMA

Nowe opcje dla Sklepów od Ceneo.pl

2010-10-11 14:29
publikacja
2010-10-11 14:29
Porównywarka Ceneo.pl wprowadziła w tym miesiącu nowe możliwości dla sklepów. Są to opcje promowania produktów na stronach kategorii oraz na stronach produktów – tego typu forma reklamy pozwoli sklepom zwiększyć dotarcie do klientów. Ceneo wprowadziło również widget – narzędzie, dzięki któremu sklepy mogą opublikować informacje gromadzone przez Ceneo (m.in. oceny klientów) na swojej stronie.


Koniec roku to okres, w którym ruch w wirtualnych sklepach jest bardzo intensywny – gorączka przedświątecznych zakupów daje się we znaki już jesienią. Dlatego tak istotne jest wyróżnienie swojej oferty na tle konkurencji – od początku października Ceneo.pl daje sklepom nowe możliwości wyróżnienia swojej oferty: podświetlanie na listingu oraz boks „promowane oferty”. Ponadto porównywarka przygotowała dla sklepów, z którymi współpracuje widget – narzędzie ma wspierać bezpieczeństwo zakupów online. Sklepy, które zamieszczą widget na swojej stronie udostępnią klientom oceny innych kupujących oraz informacje o programach Ceneo, w których uczestniczą. Narzędzie jest zainstalowane w formie małej zakładki „Sprawdź nas” przy krawędzi strony internetowej. Po najechaniu na zakładkę rozwija się widget z informacjami na temat sklepu.

/ Ceneo.pl
Źródło:
Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki