REKLAMA

Usługę kantoru online w PKO BP uruchomiło od jej startu prawie 10 tys. klientów

2018-02-14 14:12
publikacja
2018-02-14 14:12

Od wprowadzenia usługi kantoru internetowego w PKO Banku Polskim 16 stycznia br. uruchomiło ją prawie 10 tys. klientów, którzy zrealizowali transakcje na niemal 50 mln zł, podał bank.

fot. Andrzej Bogacz / / FORUM

"Sukces nowego rozwiązania to dowód na to, że nowoczesna bankowość elektroniczna jest obecnie najbardziej cenioną przez klientów formą bankowości. Klienci mogą wymieniać waluty w czasie rzeczywistym, a rozliczenie transakcji następuje natychmiast, co oznacza bardzo szybki dostęp do środków" - czytamy w komunikacie.

W ramach kantoru klienci indywidualni mają możliwość zawierania transakcji dla 28 par walutowych. Dostęp do kantoru i możliwość obserwowania kursów mogą uzyskać wszyscy użytkownicy iPKO. Do zawierania transakcji konieczne jest posiadanie rachunków walutowych, przypomniał bank. 

Klienci mogą zawierać transakcje po atrakcyjnych kursach i bez opłaty za dostęp do usługi, śledzić wykresy walutowe online oraz korzystać z powiadomień/alertów SMS, w momencie gdy kurs waluty osiągnie wyznaczony poziom. W połączeniu z innymi produktami, takimi jak karta wielowalutowa, kantor pozwala jeszcze lepiej zarządzać swoimi finansami i obsługiwać codzienne płatności w walutach obcych, podkreślono w materiale.

Źródło:
Tematy
Konto Przekorzystne z premią do 300 zł

Konto Przekorzystne z premią do 300 zł

Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz
tomaszpp
Ciekawe jakie mają kursy? Bo póki co dla mnie zawsze najtaniej i najwygodniej było wymieniać na Pluskantor - i jakoś nie chce mi się wierzyć, że bank będzie miał lepszy kurs niż kantor online.

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki