Trzeci kwartał to tradycyjnie już okres największego szczytu turystycznego w sezonowości firm działających w branży turystycznej. To również przekłada się na wyniki Rainbow Tours. Jak wynika z szacunków firmy, przychody w trzecim kwartale stanowią około 50 procent przychodów całorocznych.
- Zważywszy na kryzys, duże wahania kursów walut oraz ogólnie trudną sytuację w branży, warto podkreślić, że utrzymujemy założoną na początku roku dynamikę przychodów w granicach dziesięciu procent i co ważniejsze zachowujemy rentowność – komentuje wyniki Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
Zakończony sezon letni cechował się dużym udziałem w sprzedaży ofert last minute. Wpływ na to miała niepewna sytuacja ekonomiczna. Powoli ten trend zanika. Na podstawie wyników sprzedaży zimowej oferty egzotycznych wyjazdów można stwierdzić, że coraz więcej osób ponownie korzysta z ofert first minute i z dużym wyprzedzeniem rezerwuje wakacje.