Problemy z SMS-ami autoryzacyjnymi w Citi Handlowy

2018-03-25 16:54, akt.2018-03-26 07:27
publikacja
2018-03-25 16:54
aktualizacja
2018-03-26 07:27
Bankier.pl

Klienci Citi Handlowy w niedzielę skarżyli się na problemy z kodami autoryzacyjnymi niezbędnymi do potwierdzenia dokonywanych w internecie transakcji. O utrudnieniach informowała również infolinia banku.

– Nie działają dziś SMS autoryzacyjne Citi (w moim przypadku 3D Secure do karty, nie wiem, czy inne też), warto o tym umieścić informację, dzisiaj niektóre sklepy internetowe mają promocje... Po połączeniu się z infolinią Citi od razu uzyskuje się informację, że „występują opóźnienia” (co jest kłamstwem, gdyż SMS w ogóle nie dochodzi) – napisał do nas na adres alert@bankier.pl w niedzielę po godz. 16:00 jeden z czytelników, pan Mateusz.

/ Bankier.pl

Już wtedy bank potwierdzał występowanie problemów na infolinii. "Informujemy, że mogą występować opóźnienia w otrzymywaniu SMS-ów z kodami autoryzacyjnymi" - słychać było po połączeniu z automatem banku.

W poniedziałek rano na infolinii nie słychać już komunikatu o problemach z kodami autoryzacyjnymi.

MW

Źródło:
Tematy
Tanie konto osobiste z kontem oszczędnościowym.

Tanie konto osobiste z kontem oszczędnościowym.

Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki