CDRL chce w '16 zwiększyć sieć placówek do około 500

2016-03-18 10:09
publikacja
2016-03-18 10:09
Materiały spółki

Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, planuje, że w 2016 roku liczba jego placówek handlowych wzrośnie do około 500 z blisko 450 obecnie - poinformowała spółka w komunikacie.

"W tym roku kontynuujemy naszą strategię. Chcemy, żeby nasza sieć placówek handlowych wzrosła z ok. 450 do ok. 500 na koniec roku. Jednocześnie stawiamy na internet, gdzie notujemy bardzo wysokie dynamiki wzrostu" - powiedział cytowany w komunikacie Tomasz Przybyła, wiceprezes spółki.

Pod koniec 2015 roku spółka miała 447 punkty handlowe, podczas gdy rok wcześniej było ich 362.

Skonsolidowany zysk netto grupy CDRL w 2015 r. wyniósł 13,3 mln zł, czyli był o 16,7 proc. wyższy niż w 2014 roku.

Przychody właściciela marki Coccodrillo wzrosły o ponad 13 proc. do 179,4 mln zł, EBITDA o 10,4 proc. do 20,5 mln zł, a zysk operacyjny o ponad 11 proc. do 17,9 mln zł. (PAP)

seb/ gor/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Pożyczka Konsolidacyjna z RRSO 10,59%

Pożyczka Konsolidacyjna z RRSO 10,59%

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki