TikTok cieszy się coraz większą popularnością, nie tylko wśród najmłodszych. Jakie korzyści marketingowe mogą płynąć z obecności firmy na tym portalu? O tym w rozmowie Justyny Smolińskiej z Sylwią Chadą, dyrektor generalną TikToka w Polsce i Europie Centralnej.


W tej chwili naszą dominującą grupą są millenialsi, oczywiście Gen Z także jest. [...] Widzimy, że te grupy starsze też znajdują swój kontent i coraz częściej z niego korzystają i zakładają konta. Odpowiadając na pytanie, jesteśmy dla każdej grupy wiekowej - mówi Sylwia Chada, dyrektor generalna TikToka w Polsce i Europie Centralnej.
TikTok ma na świecie już 1 miliard użytkowników na świecie i 100 milionów aktywnych użytkowników w Europie. Większa różnorodność kontentu sprawia, że mamy bardzo szeroką, zróżnicowaną grupę odbiorców.
O tym jak firmy w Polsce podchodzą marketingowo do TikToka? Ile należy zainwestować, żeby coś z tego TikToka wyciągnąć? Jaki może być zwrot z inwestycji w ten kanał marketingowy? O tym w dalszej części rozmowy Justyny Smolińskiej.