Oglądalność TVN w marcu spadła rok do roku do 11,9 proc.

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w marcu 2015 roku do 11,9 proc. z 12,7 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w marcu spadł do 12,3 proc. z 12,4 proc., udział TVP1 spadł do 13 proc. z 13,4 proc., a TVP2 do 9,2 proc. z 9,7 proc. Poniżej tabela:

III '15 III '14 TVN 11,9% 12,7% TVN 7 3,4% 3,4% TVN24 2,8% 3,1% TVN Meteo 0,1% 0,1% TVN Style 0,7% 0,6% TVN Turbo 0,5% 0,5% TTV 1,2% 1,2% TVN24 Biznes i Świat 0,3% 0,3% TVP1 13,0% 13,4% TVP2 9,2% 9,7% Polsat 12,3% 12,4% TV4 3,0% 2,5% TVP Info 3,0% 2,9%

Grupa TVN 20,9% 21,8% Grupa TVP 31,4% 32,1% Grupa Polsat* 17,8% 17,9% Grupa Polsat** 21,9% 21,4%

* dane z wyłączeniem TV4 i TV6 ** dane z TV4 i TV6

W marcu 2015 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 14,1 proc. z 14,4 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 13,7 proc. z 14 proc., TVP1 zmniejszył udział do 8,9 proc. z 9,7 proc., a udział TVP2 obniżył się do 8,3 proc. z 8,4 proc. rok wcześniej. Poniżej tabela:

III '15 III '14 TVN 14,1% 14,4% TVN 7 3,3% 3,3% TVN24 2,3% 2,6% TVN Meteo 0,1% 0,1% TVN Style 1,0% 0,9% TVN Turbo 0,7% 0,7% TTV 1,4% 1,3% TVN24 Biznes i Świat 0,3% 0,3% TVP1 8,9% 9,7% TVP2 8,3% 8,4% Polsat 13,7% 14,0% TV4 3,4% 2,6% TVP Info 1,2% 1,1%

Grupa TVN 23,2% 23,5% Grupa TVP 23,9% 24,8% Grupa Polsat* 19,4% 19,6% Grupa Polsat** 24,1% 23,3%

* dane z wyłączeniem TV4 i TV6 ** dane z TV4 i TV6

W grupie 16-49 miasta w marcu udział TVN wzrósł do 16,3 proc., wobec 16,1 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział zwiększył się do 12,5 proc. z 12 proc., a na trzecim TVP1 z udziałem 8,6 proc. wobec 9,3 proc. rok wwcześniej. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,7 proc. wobec 7,2 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:

III '15 III '14 TVN 16,3% 16,1% TVN 7 3,2% 3,1% TVN24 3,3% 4,2% TVN Meteo 0,0% 0,1% TVN Style 1,2% 1,1% TVN Turbo 0,9% 0,7% TTV 1,2% 1,3% TVN24 Biznes i Świat 0,5% 0,3% TVP1 8,6% 9,3% TVP2 7,7% 7,2% Polsat 12,5% 12,0% TV4 2,5% 2,2% TVP Info 0,8% 0,8%

Grupa TVN 26,6% 26,9% Grupa TVP 21,8% 22,6% Grupa Polsat* 17,8% 16,9% Grupa Polsat** 21,2% 20,0%

* dane z wyłączeniem TV4 i TV6 ** dane z TV4 i TV6

(PAP)

kuc/ asa/

Źródło: PAP Biznes

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 2 ~polak

POlszewicki TVN dlatego traci widza propaganda sługusów POleszwei agitacja za komoruskim perfidna i podła żebrak kuzniar zboczony durczok tvn to syf moralny etyczny resortowe dzieci to szambo wielkie szambo idzie na dno czas najwyższy zamknąć szambo

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne
WIG -0,33% 55 427,71
2019-12-11 10:14:00
WIG20 -0,30% 2 047,95
2019-12-11 10:29:45
WIG30 -0,35% 2 351,72
2019-12-11 10:29:00
MWIG40 -0,28% 3 809,49
2019-12-11 10:14:45
DAX 0,00% 13 071,20
2019-12-11 10:26:00
NASDAQ -0,07% 8 616,18
2019-12-10 22:03:00
SP500 -0,11% 3 132,52
2019-12-10 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.