HelpDesk, rozwiązanie wspierające komunikację tekstową dla biznesu oferowane przez LiveChat Software, ma już ponad tysiąc klientów - poinformowała spółka w komunikacie prasowym. To trzeci produkt z portfolio LiveChat Software, który osiągnął ten poziom rozwoju.


HelpDesk pomaga m.in. w zarządzaniu tzw. ticketami, czyli sprawami/zgłoszeniami klientów, pozwalając na znaczne skrócenie czasu obsługi spraw i poprawę ich satysfakcji.
"Tysiąc płatnych klientów produktu SaaS to poziom, który oznacza, że rozwiązanie przetrwało pierwszy okres rozwoju i zostało zaakceptowane przez rynek. Przed nami teraz bardzo dużo pracy, żeby HelpDesk dawał swoim klientom i użytkownikom końcowym jeszcze więcej wartości" - powiedział Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software.
Z HelpDesk korzystają firmy z kilkudziesięciu krajów świata i bardzo różnych branż, w tym m.in. STS Gaming Group, Tradera, RateGenius, AchieveCE, PureGear, 4over4.com, czy BirdieBall.
LiveChat Software, który planuje zmianę nazwy na Text, działa na rynku usług “customer service” i rozwiązań typu live chat. Jego produkt LiveChat wspiera firmy w zakresie obsługi klienta, wsparcia sprzedaży online i generacji leadów.
Z rozwiązania LiveChat korzysta ponad 37 tysięcy firm z ok. 150 krajów, z produktu ChatBot ponad 2700 klientów z więcej niż 30 krajów a z produktu HelpDesk - ponad 1000 klientów.
LiveChat Software od kwietnia 2014 r. jest spółką notowaną na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. (PAP Biznes)
pr/
.