EXAMOBILE S.A., spółka notowana na rynku NewConnect, pochwaliła się wstępnymi wynikami rynkowymi osiągniętymi w trzecim kwartale 2014 roku. Aplikacje mobilne spółki zostały zainstalowane już ponad 10 milionów razy.
Łączna liczba unikalnych instalacji aplikacji EXAMOBILE S.A. na urządzeniach mobilnych, do dnia 30 września 2014 roku osiągnęła poziom 10,8 mln. W samym trzecim kwartale 2014 roku, użytkownicy aplikacji EXAMOBILE S.A. zainstalowali produkty spółki ponad 2,41 mln razy.
Po trzech kwartałach 2014 roku łączna liczba wyświetleń reklam w aplikacjach EXAMOBILE S.A. przekroczyła 210 mln i była ponad 150% wyższa w porównaniu do tego samego okresu w 2013 roku (w całym 2013 roku liczba ta osiągnęła 146 mln).
EXAMOBILE S.A. powstała w 2011 roku, specjalizuje się w tworzeniu aplikacji oraz innowacyjnych rozwiązań na urządzenia mobilne. Spółka na koniec trzeciego kwartału 2014 roku posiadała w swoim portfolio ponad 170 gier i aplikacji, które zostały zainstalowane ponad 10,8 mln razy przez użytkowników z całego świata. EXAMOBILE S.A. monetyzuje swoje produkty głównie poprzez emisję reklam wewnątrz aplikacji. Spółka od 2012 roku jest notowana na rynku NewConnect.
Exa/at/

