Koleo, czyli kolejowy start-up, ma problemy. Polregio wycofało się ze współpracy. A teraz Koleo i Przewozy Regionalne, które są właścicielem marki Polregio, przerzucają się odpowiedzialnością.
- Koleo to jest pierwszy polski start-up kolejowy, wykorzystywany przez pół miliona pasażerów miesięcznie. To jest innowacyjna, w pełni polska platforma informacyjno-sprzedażowa, w której znajdziemy rozkład jazdy, ceny biletów oraz dla niektórych przewoźników możliwość zakupu biletu - Kuba Czajkowski, prezes spółki Astarium, właściciela platformy Koleo.
- Od 26 stycznia - nad czym ubolewamy, dla nas to jest bardzo przykre, ale przede wszystkim przykre dla tysięcy pasażerów, którzy korzystali na co dzień z możliwości zakupu biletów Polregio poprzez platformę Koleo - nie mamy możliwości sprzedaży tych biletów. Wierzymy w to, że zarząd spółki Przewozy Regionalne zmieni swoją decyzję o nieprzedłużaniu umowy z nami - mówi Czajkowski i dodaje - Przez ostatnie miesiące próbowaliśmy doprowadzić do tego, żeby dotychczas obowiązująca umowa została przedłużona na korzystnych dla obu stron zasadach - niestety nie było to możliwe i bardzo nad tym ubolewamy.