REKLAMA

LPP zakłada w tym roku wzrost sprzedaży online o ok. 40 proc. rdr

2020-02-04 10:04
publikacja
2020-02-04 10:04

LPP zakłada w roku obrotowym 2020/21 wzrost sprzedaży internetowej o ok. 40 proc. rdr – poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

LPP zakłada w tym roku wzrost sprzedaży online o ok. 40 proc. rdr
LPP zakłada w tym roku wzrost sprzedaży online o ok. 40 proc. rdr
/ LPP

„Planujemy wzrost sprzedaży online na ten rok o ok. 40 proc.” - powiedział wiceprezes na konferencji.

W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży e-commerce wyniosły ponad 1 mld zł i stanowiły ponad 11 proc. przychodów całej grupy.

Spółka chce stawiać na dalszy rozwój omnichannel. Celem jest m.in. udostępnienie zapasu sklepowego dla zamówień e-commerce w oparciu o dane RFiD.

Grupa LPP podtrzymuje cel 16 proc. wzrostu powierzchni w roku 2020/21. Nakłady inwestycyjne mają wynieść ok. 1,12 mld zł.

Celem grupy jest dwucyfrowy wzrost przychodów i poprawa marży operacyjnej, która w 2019 roku wyniosła 9,6 proc. (wg MSSF16).

"Chcemy się przesuwać w kierunku 10 proc. marży EBIT" - powiedział Lutkiewicz.

Wiceprezes poinformował, że ze względu na bezpieczeństwo firmy, LPP chce mieć gotówkę na bilansie.

"Lepiej przechodzi się kryzys, gdy się ma dużo gotówki" - powiedział.

LPP nie planuje kolejnych emisji obligacji. Nie ma też w planach żadnych przejęć.

Jak powiedział wiceprezes, za wcześnie mówić o dywidendzie za 2019 rok. (PAP Biznes)

pel/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Mercedes-Benz GLS SUV - teraz w promocyjnym leasingu
Mercedes-Benz GLS SUV - teraz w promocyjnym leasingu
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki