Klienci skarżą się na problemy techniczne po migracji do Alior Banku

W miniony weekend Alior Bank prowadził proces migracji klientów byłego Banku BPH na własny system informatyczny. Serwis został udostępniony klientom w poniedziałek nad ranem. Jak się jednak okazuje, część osób nadal ma problemy z zalogowaniem się do rachunku.

[Aktualizacja 29.03.2017 r., godz. 8:25] Wobec niecichnących zgłoszeń klientów na temat dalszego występowania problemów z logowaniem do systemu bankowości internetowej Aliora, Bank zachęcił dzisiaj rano do kontaktu z pracownikami w placówkach. "Zapraszamy do kontaktu z naszymi oddziałami! Dzisiaj aż 169 placówek Alior Banku pracuje od 08:00. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących fuzji, możecie odwiedzać oddziały osobiście lub kontaktować się z nimi telefonicznie. Lista oddziałów pracujących dzisiaj od 08:00 dostępna jest na stronie banku. Wybrane oddziały Alior Banku miały też wydłużony czas pracy w dniu wczorajszym. 198 z nich klienci mogli odwiedzić do godziny 20:00.

W komentarzach do uwag klientów w mediach społecznościowych bank nie zaprzecza utrudnieniom w kontakcie z infolinią. "Nasi konsultanci starają się na bieżąco wyjaśniać zgłoszenia wszystkich Klientów. Przepraszamy Cię za długi czas oczekiwania na kontakt" - czytamy dziś rano. Co ciekawe,klientów, którzy wczoraj bezskutecznie oczekiwali na połączenie telefoniczne z pracownikiem banku, może zaskoczyć telefon z instytucji. Konsultanci infolinii Alior Banku oddzwaniają dziś do klientów, a w słuchawce można usłyszeć, że kontaktują się z powodu wczorajszego np. kilkunastominutowego oczekiwania na połączenie i z pytaniem, czy nadal mogą pomóc.

[Aktualizacja 28.03.17 r., godz. 7:50] Klienci Alior Banku wciąż zgłaszają problemy z działaniem systemów bankowości internetowej po fuzji operacyjnej z częścią przejętą z Banku BPH. Nie brakuje nowych wpisów na facebookowym profilu Aliora i T-Mobile Usługi Bankowe o braku możliwości odblokowania dostępów i przeciążonej infolinii, na która nie sposób się dodzwonić.

(FORUM)

Głównym problem wśród klientów jest ciągły brak jednoznacznych informacji co do rozwiązania problemu zablokowanych kont bankowych - użytkownicy skarżą się, że wysłane przez bank dane do logowania zwracają błędy podczas rejestracji w serwisie internetowym. Pomocy nie mogą otrzymać ani na Facebooku, ani na infolinii, na której czas oczekiwania na połączenie się z konsultantem horrendalnie się wydłużył.

Kilka gorzkich słów do banku mają również klienci T-Mobile Usługi Bankowe. W tym przypadku kaliber utrudnień jest nieco mniejszy. Głównie zgłaszane są opóźnienia w dotarciu przelewów zleconych jeszcze w piątek lub problemy przy płatnościach internetowych realizowanych przez system T-Mobile Usługi Bankowe. Na facebookowym profilu instytucji pojawił się wpis specjalistów banku mówiący, że może być to związane z przerwą techniczną przeprowadzaną w miniony weekend - zalecany jest w takiej sytuacji kontakt z infolinią lub Wirtualnym Oddziałem. W wymienionych kanałach zostaliśmy jednak zapewnieni, że wszystko powinno już sprawnie przebiegać. Nie brakuje jednak osób, które jeszcze kilkanaście minut temu zgłaszały kolejne problemy: - Czwarty raz próbuję zapłacić przez PayU i 2 razy zawiesiła się strona banku, a 2 razy zawiesił się ekran logowania - pisze jeden z użytkowników. - Czy możecie podać przybliżoną godzinę, o której NAPRAWDĘ zakończy się ta przeklęta przerwa techniczna? - pointuje inny.

- Nie mogę się zalogować do swojego konta. Gdy wpisuje CIF, który od Was otrzymałem dostaję informację "Kanał użytkownika jest nieaktywny". Tylko nie każcie mi się kontaktować z infolinią, bo nie da się tam dodzwonić – pisze jeden z klientów na profilu facebookowym banku.

- Wcześniej mogłem wejść na stronę do logowania. Miałem – zgodnie z instrukcją – po wpisaniu numeru CIF dostać hasło startowe smsem, ale nic takiego nie nastąpiło. Teraz to już nigdzie się nie da wejść – pisze na nasza skrzynkę redakcyjną inny użytkownik i przesyła zrzut ekranu informujący o braku możliwości zalogowania się do konta.

Rzecznik Alior Banku Julian Krzyżanowski w poniedziałek uspokajał, mówiąc, że cała operacja przebiegła prawidłowo. Ewentualne problemy są jego zdaniem incydentalne. W razie występowania utrudnień - prosi o bezpośredni kontakt z infolinią.

(Bankier.pl)

WB/MG/MWC

Źródło:
Firmy:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~ela

jestem zrozpaczona, od 3 tygodni nie moge potwierdzic tranzskcji bo bank ma jakis problem z kodami smsowymi. didatkowo jak to zglosilam zablokowali mi konto bez powiafomienia!!!!
dodzwinilam sie na infolinie zaplacilam 200 zl za 30 minut czekania na lini , bez skutku, ponoc linie sa otwarte 24 godziny na dobe.
Dodzwonilam sie nastepnego dnia rano rozmowa mnie kosztowsla 90 zl , pani odblokowala konto , ale zeby wejsv na konto musislam podac kod sms, a kod przyslany byl z czerwca z jskas dziwna tranzakcja
w koncu dostalam mailaze bank rozwiazal problem z autoryzacja tranzakcji, niestety nie udalo mi sie zakogowac do konta, system mowi ze moje haslo jest nie prawidlowe!!! pozatym system pyta mnie o cale haslo bie o poszczegolne literki!

Odsetki rosna, kto za to zaplaci?

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~Islandorka46

Ja też nie mogę dostać pinu do kaerty nowej przesłanej przez alior bo listownie nie mogą tego robić...a po durnych pytaniach Info okazso się że nie zgadzają im się dane po 15 latach korzystania z bph bezproblemowego....mam kartę płacę bo muszę Anię korzystam paranoja...gorszego banku nie ma chyba już...dno!!!

! Odpowiedz
0 6 ~BPH_ok__Alior_nie

Miałem dosyć i już zrobiłem pa pa tej najgorszej kulturze ...

! Odpowiedz
0 0 (usunięty)

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
0 2 ~RB

Przysłali maila, że mam jakieś zadłużenie na koncie - a ja w życiu nie byłem w Alior banku, ani w BPH i nie mam konta u nich ani w BPH.

! Odpowiedz
0 3 ~Józef

czego się spodziewano po robocie Krzysia, zamiast poprawić system transakcyjny wolał uprawiać przez lata pijar oraz biegać za przełożonymi, czekać na nich pod łazienką i oto efekty. Bajzel i tona mułu.

! Odpowiedz
0 5 ~Marta

W ostatnich dwóch miesiacach zmieniono mi dwa razy hasło do kąta bez mojej wiedzy , 1x zablokowano mi konto bez mojej wiedzy , pójście do oddziału - uzyskałam odp awaria , w dniu dzisiejszym ponownie nie mogłam sie zalogować bo moje hasło zostało zmienione przez bank bez mojej wiedzy!!!!!!!!!!!!!!!. Telefon na info nic nie daje - nie mają żadnej wiedzy dlaczego tak się dzieje - owszem mają tylko są specjalnie szkoleni jak odpowiadać , przekierowano mnie do dzialu reklamacji i dowiedziałam się że to nie jest ten dział w związku z tym czekałam na nowe połączenie 20 min/ wszyscy konsultanci byli zajęci przez 20min / Za każdym razem zgałaszałam rekalmację, od dwóch miesięcy nie mam żadnej odp. Jeżeli chcecie mieć Państwo bezpieczne pieniądze JAK NAJSZYBCIEJ ZMIENCIE BANK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 2 ~jaaaaa

Dosć juz tego...miałam konto 10 lat w BPH nigdy niebyło problemow a co tu teraz sie dzieje??? Alior Bank-wyzsza kultura bankowosci ciekawe na czym polega??? dzis cały dzien była kolejna awaria , nikt o tym nie pisze ciekawe dlaczego??? To jest nie do pomyslenia...czy na tym ma polegac ta wyzsza kultura?? na łazenie do banku -czynny czy tez nie??? czy moze posiedzimy sobie poł dnia na fotelach dawnego Banku BPH...!!!!! Szczyt bezczelnosci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~123456t

Bank-wyzsza kultura chciwości miałem to samo ale od tygodnia papa. Jak zakładałem konto w innym banku to się cieszyli bo mają więcej klientów właśnie z Aliora.

! Odpowiedz
0 2 ~ddd

klientom pozostaje najlepsza z możliwości - opuszczenie i zmiana banku. Może jak kilka tysięcy klientów zmieni bank, to ktoś się zastanowi. Mam do dzisiaj terminy płatności, kto poniesie koszty za nieterminowość?

! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl