Użytkownicy raportują o problemach z dostępem do XTB. Po godzinie 13:30 zaczęły pojawiać się masowe zgłoszenia awarii u brokera w serwisie Downdetector. Klienci piszą w mediach społecznościowych, że nie mogą zalogować się na swoich rachunkach.


Po godzinie 13:00 we wtorek 16 września wielu użytkowników XTB utraciło dostęp do rachunków. Według relacji w w mediach społecznościowych część z nich została wylogowana z aplikacji i nie mogła zalogować się do niej ponownie.
Problemy u największego polskiego brokera potwierdzają również zgłoszenia awarii w serwisie Downdetector. O godzinie 14:00 usterkę miało sygnalizować ponad 2000 użytkowników.
Pytania w sprawie awarii skierowaliśmy do zespołu prasowego XTB. Tekst będzie aktualizowany.
Aktualizacja 14:50
Zgodnie z doniesieniami klientów logowanie na platformie XTB zostało przywrócone. Według zgłoszeń użytkowników od wystąpienia awarii do jej usunięcia minęła niecała godzina.

























































