0,7200 zł
18,03% 0,1100 zł
MBF Group S.A. (MBF)
Wybierz przedział czasu
Analiza techniczna

MBFGROUP - notowania spółki

Rynek notowań: New Connect
Kurs odniesienia: 0,6100 zł
Kurs odniesienia:
Data początkowa:
Data końcowa:
Zmiana:
Zmiana:
Minimum:
Maksimum:
Średni:
Wolumen obrotu:
Średni wolumen:
Obroty:
Średnie obroty:
Kurs otwarcia: 0,6200 zł
Max 1D: 0,7200 zł
Min 1D: 0,6200 zł
Wolumen obrotu: 5 010 szt.
Wartość obrotu: 3 360 zł
Liczba transakcji: 6
Stopa zwrotu 1R: -68,33%
Max 1R: 1,1800 zł
Min 1R: 0,5520 zł
System notowań: ciągłe

Przynależność do indeksów

Indeks Udział
NCINDEX 0,09%

Wskaźniki giełdowe

Kapitalizacja2 016 000 zł
Free float64,30%
Liczba akcji2 800 000 szt.

Zmiany cen na tle rynku

? Tabela przedstawia historyczne ceny akcji spółki: sprzed tygodnia, miesiąca, 3 miesięcy, 6 miesięcy, roku, 2 lat i 5 lat oraz procentową różnicę w stosunku do aktualnego kursu.
Poniżej znajdują się wyrażone w procentach zmiany wartości szerokiego rynku (WIG) i indeksu branżowego oraz różnice pomiędzy nimi, a ceną akcji spółki w punktach procentowych (pp).
Tabela informuje, ile akcje spółki kosztowały w przeszłości oraz czy kurs zachowuje się lepiej lub gorzej niż rynek w różnych okresach.
Aktualny kurs: 0,7200 7D 1M 3M 6M 1R 2L 5L
Kurs 0,7800 0,6700 0,7700 0,8100 1,0100 1,4000 6,1000
zmiana -7,69% 7,46% -6,49% -11,11% -28,71% -48,57% -88,20%
WIG (zmiana) 1,75% 1,80% -4,70% -4,99% 4,33% -9,13% 8,55%
Na tle rynku (pp) -9,44 5,67 -1,79 -6,12 -33,05 -39,44 -96,75
NCINDEX (zmiana) -2,03% -7,08% -1,02% 0,16% 1,13% -21,74% -23,80%
Na tle NCINDEX (pp) -5,66 14,54 -5,47 -11,27 -29,84 -26,83 -64,39

Kalendarium

  • Publikacja jednostkowego oraz skonsolidowanego raportu za III kwartał 2019 roku.

Rekomendacje

Rekomendacje pozytywne 0
Rekomendacje neutralne 0
Rekomendacje negatywne 0
Podsumowanie

Notowania akcji

Zaloguj się lub zarejestruj się na Bankier.pl, aby móc zarządzać swoją listą spółek.
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.