Cyfrowy Polsat podtrzymuje cel 1,4 mln klientów programu SmartDOM do końca 2016 roku - poinformował prezes Tobias Solorz.
"Obecnie już 20 proc. naszych klientów korzysta z programu SmartDOM, co pozytywnie wpływa na ich lojalność i obniża wskaźnik churn. Podtrzymujemy nasz cel osiągnięcia poziomu 1,4 mln klientów SmartDOM do końca roku" - powiedział Solorz.
"Zgodnie z założeniami przyjętymi przy uruchamianiu programu SmartDOM, łączna liczba usług kontraktowych, średnia liczba usług na klienta oraz średni przychód na klienta kontraktowego systematyczne rosną, a wskaźnik odejść spada. Oczekujemy kontynuacji tych trendów w kolejnych kwartałach" - dodał.
Na koniec czerwca Cyfrowy Polsat miał 1.162 tys. klientów, w porównaniu do 1.088 tys. na koniec marca. (PAP)
gsu/ jtt/