Problemy z dostępem do Credit Agricole

Nie działają systemy internetowy i mobilny Credit Agricole Bank Polska, a klienci mogą mieć również problemy z realizacją transakcji wydanymi przez bank kartami płatniczymi - pisaliśmy po południu. Od godz. 15:00 systemy banku powinny działać bez zarzutu, choć kolejne wyłączenie systemu planowane jest na noc z wtorku na środę.

Problemy z dostępem do Credit Agricole
Problemy z dostępem do Credit Agricole (Bankier.pl)

[Aktualizacja: 6.09.2016 r., godz. 15:00]

Około godziny 15:00 Credit Agricole Bank Polska poinformował swoich klientów, że problemy, z jakimi mierzyli się po południu, nie powinny już występować.

Informujemy, że utrudnienia w korzystaniu z serwisów CA24 internetowego, mobilnego oraz kart płatniczych banku Credit Agricole nie powinny już występować. Raz jeszcze serdecznie przepraszamy za wszystkie niedogodności – czytamy w komunikacie zamieszczonym w mediach społecznościowych.

Jednocześnie bank zapowiedział ponowne wyłączenie systemów transakcyjnych - tym razem w nocy z wtorku na środę. – Informujemy, że w związku z modernizacją systemów bankowych w nocy z wtorku na środę (06/07 września 2016 r.) od godz. 23:55 do godz. 01:00 nie będzie możliwy dostęp do Państwa rachunków za pośrednictwem serwisu internetowego CA24, serwisu mobilnego CA24, serwisu telefonicznego CA24 oraz automatycznego serwisu IVR. Serdecznie przepraszamy za niedogodności – zawiadamia CA na swojej stronie internetowej.

Wtorkowe problemy klientów Credit Agricole

– Obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z serwisów: internetowego oraz mobilnego CA24 oraz kart płatniczych banku Credit Agricole. Odpowiednie jednostki w naszym banku pracują nad ich rozwiązaniem. Serdecznie przepraszamy za wszystkie niedogodności – informuje na swojej stronie Credit Agricole Bank Polska.

Podobny komunikat bank umieścił na swoim profilu na Facebooku. Klienci nie żałują krytycznych opinii, wspominając, że to nie pierwsza tego typu sytuacja. W lipcu bank dokonał modernizacji systemów, w trakcie której klienci przez kilka dni mieli problem z dostępem do środków.

Na stronie logowania do systemu internetowego banku również pojawia się informacja o przerwie. W tym miejscu banku tłumaczy ją trwającą modernizacją.

(Credit Agricole)


 KWL

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 1 ~sandokan

Wypociłem zlecenie stałe a na koniec system żąda kodu IVR tyle że diabli wiedzą gdzie go szukać bo . IVR to nie SMS a ja tokena nie mam i nie chcę . Ludzie ! to ma być prosty system jak cep dla chłopa , a nie zawijasy bo te dobre są dla lawirujących prawników .

! Odpowiedz
3 4 ~rests

Standard - dzień jak co dzień. Szkoda tylko, że nie potrafią napisać iż jest to awaria, a zasłaniają się "modernizacją". Debili z ludzi robią...

! Odpowiedz
0 0 ~niepelnosprawny_org

ostatnio było 2-4 artykułów o awarii a agricole....

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne