REKLAMA

Polecenie Zapłaty na Telefon w Citibanku

2003-12-10 10:09
publikacja
2003-12-10 10:09
Citibank Handlowy jako pierwszy bank w Polsce oferuje Polecenie Zapłaty na Telefon. Jest to na rodzimym rynku innowacyjna usługa, znacząco upraszczająca i przyspieszająca proces ustanawiania polecenia zapłaty. Nowa usługa umożliwia klientowi posiadającemu Konto Osobiste w Citibanku ustanowienie polecenia zapłaty podczas jednej rozmowy telefonicznej z Doradcą CitiPhone.

Telefoniczna możliwość ustanawiania polecenia zapłaty ogranicza niezbędne formalności do minimum. Klient nie musi wypełniać żadnych papierowych formularzy i odsyłać ich do usługodawcy ani banku dzięki czemu oszczędza swój cenny czas.

W październiku br, Krajowa Izba Rozliczeniowa zarejestrowała ponad 520 tys. transakcji polecenia zapłaty. Citibank Handlowy obsługuje ponad 55 proc. wszystkich transakcji tego typu. Dotychczas umowę o obsługę płatności za pomocą polecenia zapłaty podpisało 170 wierzycieli obsługiwanych przez Citibank Handlowy. Wśród nich są największe firmy telekomunikacyjne, ubezpieczeniowe i telewizje kablowe.

Obecnie klienci Citibank Handlowy mogą ustanowić Polecenie Zapłaty na Telefon na rzecz następujących wierzycieli:
» Telekomunikacji Polskiej S.A.
» PTK Centertel
» PTC Sp. z o.o.
» UPC Telewizji Kablowej
» Cyfry +

Polecenie zapłaty zostało wprowadzone na polski rynek w 1998 roku. Dzięki wykorzystaniu tej usługi klient nie musi pamiętać o comiesięcznym regulowaniu swoich należności za telefon stacjonarny lub komórkowy czy telewizję kablową. Raz złożona dyspozycja gwarantuje bezterminowe (do odwołania) opłacanie rachunków. Klient nie musi pilnować terminów płatności oraz nie traci czasu na stanie w kolejkach.
Źródło:
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Bank dla firmy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki