REKLAMA

LPP zakłada, że udział e-commerce w sprzedaży może przekroczyć w tym roku 20 proc.

2020-10-28 13:08
publikacja
2020-10-28 13:08
LPP

LPP zakłada, że udział e-commerce w sprzedaży może w tym roku przekroczyć 20 proc. - poinformował Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.

"Spodziewamy się, że udział e-commerce wyniesie w tym roku dwadzieścia, dwadzieścia kilka procent" - powiedział wiceprezes podczas wideokonferencji.

Na koniec II kwartału przychody z e-commerce stanowiły 30 proc. sprzedaży.

LPP zapowiadało wcześniej, że planuje w 2020/21 podwoić rdr przychody ze sprzedaży internetowej i osiągnąć w tym obszarze 2 mld zł sprzedaży.

W 2019/20 roku przychody ze sprzedaży internetowej wyniosły 1,174 mld zł, tj. 46,3 proc. więcej rdr. Przychody z e-commerce stanowiły 11,9 proc. sprzedaży grupy.

Grupa LPP jest obecna na 29 rynkach online.

"Zamierzamy kontynuować rozwój strategii +fashion tech+. Chcemy zaangażować większe zasoby w ten rozwój i go przyspieszyć" - powiedział wiceprezes Kujawa.

Jak dodał, spółka planuje m.in. dalszą digitalizację biznesu, ukierunkowaną na wsparcie omnichannel.

LPP spodziewa się wysokiej sprzedaży przy okazji Black Friday i Cyber Monday w związku z możliwymi ograniczeniami w handlu stacjonarnym. W trakcie szczytu sprzedażowego wysyłki do klientów e-commerce będą wspierać salony.

Od 2016 roku grupa LPP zainwestowała w "fashion tech" 180 mln zł. Kluczową inwestycją było wdrożenie RFiD. (PAP Biznes)

pel/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki